Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/4/2006(UTC) Posts: 157 
|
Jeg er kla over at de fleste har startet å flytte over maskinene sine til SETI, men det er fryktelig ensomt på EON om dagen. [:(] Det geneiale med EON er at man kan kjøre den som screensaver, så dette kan man installere hos mor,far,tanter og bestemødre uten at de merker noe til "rare ikoner" e.l. Håper noen har en maskin eller to å slenge inn - jeg greier ikke å holde fortet her alene med de maskinene jeg har
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 11/29/2006(UTC) Posts: 200  Location: Eidsvoll
|
Hei, Kjører en kjerne fram til SETI berserkingen, så blir du ikke heeeelt alene [;)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Har fyrt opp et par klienter jeg også [:)] Kan jo ikke svikte når det for en gangs skyld er noen andre enn meg som maser om Eon [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/17/2007(UTC) Posts: 299  Location: Bergen
|
Jeg sier ikke nei til å prøve nye prosjekter. Jeg satte opp 2 klienter.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/4/2006(UTC) Posts: 157 
|
Helt topp, det er greit at man enkelte ganger blir pac-man på daily production, men når man blir hele bløtkaka er det utrolig ensomt [:p] Får håpe vi greier å holde fortet (og ikke minst kanskje klatre enda en plass oppover etterhvert - men det må vel nesten vente til SETI kjøringen er ferdig)
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
hei på deg ekm :), kommer å besøker deg litt her på eon jeg :) du så så vanvittig alene ut her... 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Nå var du alene igjen. [:(] Satte på én kjerne for å hjelpe til litt. Det hadde vært morro å klatre litt på dette prosjektet også - jeg ser at xtremesystems har kapra mange dc-vault poeng på denne.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Nå er vi 5 som kjører EON [:D] På grunn av ustabil server hos moneybee kjører jeg EON på alle kjernene. Litt overraskende er jeg nr 6 på daglig produksjon med en uklokka Q6600. I dag kommer jeg til å klare ca 37000 pakker. Får vi med et par slike til vil vi raskt ta et par plasser i løpet av kort tid. ...men skulle ikke vi bli enige om hvor vi skulle sette inn samordnede berserkinger? De med gode ideer får opprette en tråd, jeg er med! Edit: Jeg tror det er noe galt med statsen for EON. "I går" viser feil tall.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Det er ensomt på EON om dagen. Jeg får pröve og kjöre opp laget i ensom majestet. 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Det er ensomt på EON om dagen. Jeg får pröve og kjöre opp laget i ensom majestet.  Jeg kommer og hjelper så snart jeg har tatt 89 plassen på Moneybee. Jeg ble litt frustrert over dette prosjektet. Når jeg starta klarte jeg ca 40000 poeng pr dag med en Q6600. Nå er jeg ikke i nærheten av samme score. Hvor mye klarer du b_T? Har de forskjellige størrelser på pakkene?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Jeg ble litt frustrert over dette prosjektet. Når jeg starta klarte jeg ca 40000 poeng pr dag med en Q6600. Nå er jeg ikke i nærheten av samme score. Hvor mye klarer du b_T? Det er forskjellig störrelse på pakkene. I dag går det forholdsvis raskt. [:)] Kjör 2 klienter på hver kjerne
|
|
|
|
|
|
|
Quote:I dag går det forholdsvis raskt. [:)] Kjör 2 klienter på hver kjerne Da har jeg satt på 8 eOn klienter - hvis eOn går raskt nå, er det like greit å pause de 4 moneybee-klientene.
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Da har jeg satt på 8 eOn klienter - hvis eOn går raskt nå, er det like greit å pause de 4 moneybee-klientene. Herlig [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Kjører du mange maskiner eller bare Q6600 på eOn nå b_T? I så fall må jeg skru en del på min.... [:-/]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Kjører du mange maskiner eller bare Q6600 på eOn nå b_T? I så fall må jeg skru en del på min.... [:-/] Nei her tuter og går det 24 kjerner. Jeg setter altid inn alt jeg har på et prosjekt av gangen  Alle mine maskiner er overklokket med ca 10% [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Det kjennes fortsatt ensomt her på Eon. Det er bare Ungelovende og jeg som kjörer. Det hadde hvert morro om flere kunde kaste seg på prosjektet da man får bra score på Dc-vault. 
|
|
|
|
|
|
|
Nå Bytter jeg prosjekt, jeg får bare ZZZ på klientene nå. [:(]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Nå Bytter jeg prosjekt, jeg får bare ZZZ på klientene nå. [:(] Bytter til hva? Vi får ca 12 dc-vault poeng pr plass på moneybee. Med din park vil vi klare ca 10 plasser på én dag [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Bytter til hva? Vi får ca 12 dc-vault poeng pr plass på moneybee. Med din park vil vi klare ca 10 plasser på én dag Jeg er med på alt som er galt. Jeg begynner og flytte over maskinene nå [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Moneybee klienten bruker bare én kjerne pr maskin. Jeg har løst det ved å bruke vmware for å kjøre på alle fire kjernene. Jeg vet ikke om noen annen måte å gjøre dette på.
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.