Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Quote:Det gikk fortere og kopiere Dat filen fra en katalog til en annen [:D] Det går også an [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Her går det unna. En score på 258,147 så langt i dag. Det kommer ingen fler wu's fra meg i kveld. Flusher i morgen [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Quote:den bare lukker cmd vinduet Har du også prøvd å åpne et tomt kommandovindu og gå til DPAP folderen og skrive "muon1 -c". Jeg forstår ikke at den bare kan lukke kommandovinduet når det er startet først.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Den skal vel strengt tatt ikke avslutte cmd. Om det er en alvorlig nok feil, så ryker vel cmd vinduet med også.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Her går det unna  I morgen passerer vi VGD.ORG og tar dermed 25 plass. 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Her går det unna  I morgen passerer vi VGD.ORG og tar dermed 25 plass.  Dessverre så har vedlikehold på datasystemene på jobb gjort at min DPAD produksjon siste døgn vært lavere enn forventet [:(] (Junta: LLR clientene krasjet også [:(] ). Men nå er alt oppe igjen, og for å ta igjen det tapte så har jeg stoppet sievingen og fyrt opp the ol' laptop for et døgn [:D] (Edit post componenten gjør sitt beste for å hindre meg i å skrive døng korrekt. Hva kan dette være?)
|
|
|
|
|
|
|
Nå har vi gått opp 2 plasser  Vi må nok kjøre en stund for å ta igjen neste lag, men da ligger lagene videre oppover tettere. Kjekt å se at vi har med enn dobbelt så høy produksjon som våre DC-Vault motstandere Crunchers [:D] Kanskje vi klarer å passere dem først [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Dere må klare dere uten meg framover. Jeg må gjøre ferdig sieveingen (rykker opp 3 plasser).
|
|
|
|
|
|
|
Jeg kjörer Rectilinear Crossing Number noen dager 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Jeg kjörer Rectilinear Crossing Number noen dager Rettelse . Jeg kjörer LLR til 11 plass er vår. [:)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.