Team Norway
»
Distributed Computing - Prosjekter
»
DPAD
»
Et nyttig program og kjöre sammen med DPAD klienten
Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Med dette programmet ser du hele tiden hvor mange wu's som er klare. LINK til Muon cockpit. Du finner det nede på hovedsiden. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Den siden er ikke akkurat lett å få oversikt over Direkte link: http://www.v8.franken.de/Muon/MC.htm Får du det til å fungere bra?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Får du det til å fungere bra? Jeg klarer meg ikke uten dette programmet. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Dette programmet skal jeg teste når vi er ajour i llr, takk for tipset V_b. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Får du det til å fungere bra? Fungerte ikke i det hele tatt for meg. Prøvde et par andre programmer også, men alle trynet på et eller annet i results.dat-filen min. Får prøve igjen med en litt ferskere results-fil etterhvert [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Fungerte ikke i det hele tatt for meg. Prøvde et par andre programmer også, men alle trynet på et eller annet i results.dat-filen min. Får prøve igjen med en litt ferskere results-fil etterhvert [:)] Ja det er merkelig med disse maskinene. Jeg har aldri hatt problem med dette programmet.  Söt avatar foresten bzm. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Får prøve igjen med en litt ferskere results-fil etterhvert [:)] Prøvde på en annen maskin med fersk DPAD-installasjon, men får stadig parse-feil der også. Jaja - får klare meg med muon1bench [:)] Quote:Söt avatar foresten bzm.  Takk! Bjarne er en kongekjøter [:p]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Takk! Bjarne er en kongekjøter [:p] 
|
|
|
|
|
|
Team Norway
»
Distributed Computing - Prosjekter
»
DPAD
»
Et nyttig program og kjöre sammen med DPAD klienten
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.