Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Vi behöver flere deltagere her så vi raskt kan fortsette og stige i statistikkene. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Virker som eon-klienten deler seg fint 50-50 sammen med boinc
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/13/2004(UTC) Posts: 339 
|
En stund siden jeg har kjørt eon nå. er det bare å starte klienten, den legger seg i taskbar og resten går av seg selv? det tar kanskje litt tid før detn begynner å jobbe?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Jepp, den går av seg selv. Min klient startet med engang...
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/13/2004(UTC) Posts: 339 
|
Da er jeg igang på med eon. Hadde vært greitt hvis flere hadde vært med også.. Hadde vi hatt 15-20 kjerner til her, kunne vi ha klatret godt på statistikken.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Jeg har problem og kjöre Eon. Jeg får bare zzz her.  Reultatet er at jeg har satt av 1 maskin på Eon og flyttet over de andre til Riesel Sieve LLR. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Quote:Jeg har problem og kjöre Eon. Jeg får bare zzz her.  Reultatet er at jeg har satt av 1 maskin på Eon og flyttet over de andre til Riesel Sieve LLR.  Jeg kjører eOn sammen med boinc og MJ12. Det går strålende, men selvsagt blir det ikke full produksjon på noen av prosjektene. Det er tydeligvis litt kapasitetsproblemer med både rapportering av resultater og utsending av nye WUs.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 3/29/2005(UTC) Posts: 687  Location: Langangen :)
|
Prøver meg på eon jeg også. Er oppi ryggen på eraser [:D] Satser på at han har tatt juleferie og at han ikke merker at jeg drar forbi [>:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 3/29/2005(UTC) Posts: 687  Location: Langangen :)
|
He he, erasermerket ikke noe [B-)] Om noen dager tar vi 10. plassen her 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Om noen dager tar vi 10. plassen her  Under en dag til vi tar 10. plassen nå. Ikke så langt til 9. plassen heller [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Under en dag til vi tar 10. plassen nå. Ikke så langt til 9. plassen heller Virkelig gode nyheter. 
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.