Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Jeg tester å kjøre muon1.exe under wine nå. Hvis klienten stort sett benytter CPU-optimalisert kode, burde det gi en nogen lunde bra ytelse. En ting å tenke på, er at det er forskjellig trådmodell i Linux og Windows, så det kan være det lønner seg å sette tråder til 1 og kjøre en wine-prosess pr CPU i stede. Kommer tilbake med mer info etter å ha kjørt en stund. .Rune
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Jeg tester å kjøre muon1.exe under wine nå. Artig,  jeg kan desverre ikke nyttiggjöre meg dette da jeg kjörer Knoppix på 2 HD löse enheter. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote: Artig,  jeg kan desverre ikke nyttiggjöre meg dette da jeg kjörer Knoppix på 2 HD löse enheter.  Har ikke Knoppix wine installert? .Rune
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Har ikke Knoppix wine installert? Nei desverre [:(]
|
|
|
|
|
|
|
Ok! Det funker som ei kule. Man trenger siste versjon av muon-programvaren (hentes her ) og wine Om man har to CPU-er, anbefaler jeg å pakke ut i to kataloger og endre følgende linje i config.txt Code:Threads (number or 'auto'): 1 Så er det bare å starte kjøringen: .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Jeg fant en svensk exton knoppix i dag som har wine. Jeg test kjörer nå muon1, men jeg måtte starte programmet uten -c. Nå ser det ut og fungere bra 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Jeg fant en svensk exton knoppix i dag som har wine. Jeg test kjörer nå muon1, men jeg måtte starte programmet uten -c. Nå ser det ut og fungere bra  Jeg har litt problemer med at de kan dø innimellom. Dessuten klarer ikke den ene versjonen min av wine å laste opp resultatene, så jeg ender opp med å kjøre de manuelt fra en Windows-boks. .Rune
|
|
|
|
|
|
|
etter 20 minutter frös begge maskinene. har testet 3 ganger til, men det samme hendte hver gang. 
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.