Rank: Advanced Member
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Godt mulig jeg spiller litt dum nå, men det er 8 kjørbare filer i mappen som man laster ned (bat/exe/src). Bli medlemssiden forklarer ikke hvilken man skal kjøre... [:-/]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Godt mulig jeg spiller litt dum nå, men det er 8 kjørbare filer i mappen som man laster ned (bat/exe/src). Du skal kjöre muon1_cmdline. Det er kommandotolk klienten. Når du har startet Klienten blir du bett om og skrive inn ditt lag og brukernavn. Skriv [TN]eraser presis som jeg har skrevet det. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Da kjører jeg riktig. Kunne du oppdatert bli medlemssiden med hvilken fil og hva de andre filene gjør?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Da kjører jeg riktig. Kunne du oppdatert bli medlemssiden med hvilken fil og hva de andre filene gjør? Tar det sammen med morgenkaffen i morgen [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Kjempebra Litt greit å ha idiotsikre guider [:)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.