Team Norway
»
Distributed Computing - Prosjekter
»
eOn
»
Eon: Gode muligheter for DC Vault poeng!!
Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/4/2006(UTC) Posts: 157 
|
Hmm, har en følese av at skjermspareren ikke er helt optimal, men sålenge den garantert ikke spiser noe av Mj12 er jeg fornøyd. Både Boinc og SOB hadde en lei tendens til å tyne "idle" litt langt slik at Mj12 ofte led selv om den står med med "Higher than normal" priority.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Har vært litt ZZZ på klientene i dag, men produksjonen vår er ganske bra likevel. Bra det fungerer fint sammen med MJ12 [:)] Ble ny lag-rekord i går med hele 33.354 poeng [B-)] Tipper vi skal klare 13. plassen i løpet av natten [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Der var Ninjaene passert og 278 nye DC-Vault poeng sikret Neste er Crunchers Inc, og Team TNT [:D] Tok nøyaktig to dager det, gitt [:D] Crunchers Inc er passert og 278 poeng lagt til DC-Vault scoren vår. Vi tar opp jakten på TNT...  Noen flere som har lyst til å være med på oppturen? [  ]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
TN-Eon var definitivt dagens viktigste bidrag for laget på DC Vault. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Noen som kan se epostadressen min på dette prosjektet? Ikke lett å holde styr på alle epostkontoer...
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Quote:Noen som kan se epostadressen min på dette prosjektet? Ikke lett å holde styr på alle epostkontoer... Hva mener du eraser, får du ikke tilgang til kontoen din på prosjektet?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Nei, prøvde "glemt passord", men påstår at ingen av adressene fins i systemet...
|
|
|
|
|
|
|
Du har mange e-post kontoer altså? [:D] Er det mulig å sende en forespørsel til prosjektansvarlige ved hjelp av brukernavnet ditt på prosjektet?
|
|
|
|
|
|
|
Prøver å holde det til et minimum, men du vet...
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Du har mange e-post kontoer altså? [:D] Er det mulig å sende en forespørsel til prosjektansvarlige ved hjelp av brukernavnet ditt på prosjektet? Det kan du bare glemme eraser, de svarer aldri på e-mail. 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Prøver å holde det til et minimum, men du vet... Jeg har en del e-post adresser selv eraser, kjekt å ha. [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Noen som kan se epostadressen min på dette prosjektet? Ikke lett å holde styr på alle epostkontoer... Gode sjanser for at det er en som begynner med eraser@... [:)] Default er at epostadressen minus domenenavnet brukes i statistikken. Fant en gammel email fra admin(at)eon.cm.utexas.edu med emne "EON Password". Fikk logget inn med det autogenererte passordet som sto der. Testet tilsending av passord også, og det virker som det skal. [:-?] Du har ikke en gammel installasjon av EON-klienten noe sted? Du finner i så fall brukernavnet i C:\Program Files\EON\client.cfg
|
|
|
|
|
|
|
Da kjører jeg litt eon her også. [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Da har vi 12. plassen innen rekkevidde og vil faktisk passere Team TNT, dvs. bytte plass. Det vil gi ett ordentlig jafs innpå dem. Vi tar dem igjen om ca.3 dager med den nåværende produksjonen vår.
|
|
|
|
|
|
|
Under 1 dagsproduksjon til vi tar TNT nå [:D] Ga du opp igjen, eraser? [>:D<]
|
|
|
|
|
|
|
Veksler litt. Den gir ikke 50% til boinc prosjekter.
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Veksler litt. Den gir ikke 50% til boinc prosjekter. Nei, den er litt agressiv på CPU [:)]. Legger seg på øvre grense av "idle"-klassen tror jeg. De fleste prosjekter legger seg på aller laveste. Ser det er en setting i klienten for Auto Manage - du kan evt. prøve å slå på den og sette Threshold til 50? [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Hurra! Da har vi klatret en plass i Eon og blir nok dagens vinner på DC Vault. Med litt hjelp er enda en plass innen rekkevidde på relativt kort tid. Etter det må vi ha tålmodighet eller mye datakraft siden spranget er ganske stort til neste plass på lista.
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Hurra! Da har vi klatret en plass i Eon og blir nok dagens vinner på DC Vault. Jepp - bare 635 poeng bak Team TNT nå [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Jeg kommer over til Eon når jeg er klar med PRP og QMC. 16 kjerner hjelper en del.  Kanskje vs27 kan joine Eon også. 
|
|
|
|
|
|
Team Norway
»
Distributed Computing - Prosjekter
»
eOn
»
Eon: Gode muligheter for DC Vault poeng!!
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.