Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
bzm og jeg kjörer hardt på DPAD om dagen, TN ligger blandt de 10 beste på dagsstatistikken. Om 3 dager går vi opp 1 plass og skaffer dermed verdifulle poeng til DC_VAULT  Er det noen som har lyst til og joine oss har jeg skrevet en faq som du finner HER 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Bra jobba bzm og V_b. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Er det ingen som törr og teste dette prosjektet? 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Kan ikke si jeg kjører så veldig hardt - har bare to gamle windows-bokser å sette på, men til gjengjeld har de stått og kjørt en stund [:)] Mistenker at førsteplassen henger i en tynn tråd nå som berserken er i hælene på meg [:O]  Burde krabbe over 5000 poeng på DC-Vault når vi går opp en plass. Er eneste prosjektet vi er under midten på [:)] Litt merkelig prosjekt dette forresten - få lag, og veldig langt mellom dem. Mulig det var mer poeng å hente tidligere i prosjektet eller noe?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Er det ingen som törr og teste dette prosjektet? At jeg ikke tørr er vel ikke grunnen til at jeg ikke har blitt med. Forsøker å kjøre en klient nå [:)] .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Forsøker å kjøre en klient nå 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Er det noen som har lyst til og joine oss har jeg skrevet en faq som du finner HER  Burde kanskje stå at brukernavnet ditt må begynne med [TN] for å joine Team Norway også? [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Burde kanskje stå at brukernavnet ditt må begynne med [TN] for å joine Team Norway også? Jeg var inne og tittet på faqen nå og det er en del av den som er borte. Det må ha hendt etter omleggningen til ny server  Runesk skriv inn i usertext filen [TN]ditt brukernavn 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote: Runesk skriv inn i usertext filen [TN]ditt brukernavn  Jauda, jeg fant ut selv [:)] Hmm foresten... pleier det ta lang tid før man ser arbeidet i statistikken? .Rune
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote:Er det noen som har lyst til og joine oss har jeg skrevet en faq som du finner HER  Burde kanskje stå at brukernavnet ditt må begynne med [TN] for å joine Team Norway også? [:)] Hmm, hvordan man blir medlem er her: http://www.team-norway.org/join-dpad.jsp [:-?]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Hmm, hvordan man blir medlem er her: Der var resten 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Hehe.... Jeg tar og fikser litt der [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Quote:Forsøker å kjøre en klient nå  Og der var de første poengene registrert. Vi får se hvor lenge jeg gidder å kjøre dette på laptopen, slike CPU-krevende prosjekter gjør den urimelig varm [;)] .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Vi får se hvor lenge jeg gidder å kjøre dette på laptopen, slike CPU-krevende prosjekter gjør den urimelig varm Du får legge den i fryseboksen 
|
|
|
|
|
|
|
Quote: Du får legge den i fryseboksen  Nja, jeg er såpass stor selv, at jeg får ikke plass inni der sammen med den [;)] Dessuten er jeg forkjølet, og å sitte fryseboksen sammen med laptopen blir sikkert veldig bra for den... .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Det her går jo aldeles utmerket, 10 dager til neste plass  Det er plass til flere på dette prosjektet 
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Det her går jo aldeles utmerket, 10 dager til neste plass Jeg synes det virker som enkelte resultater blir lastet opp ikke kommer inn i statistikken. Det virker på meg som det er muon1.serveftp.org som ikke "funker" Noen av dere andre som opplever dette? .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Jeg synes det virker som enkelte resultater blir lastet opp ikke kommer inn i statistikken. Det virker på meg som det er muon1.serveftp.org som ikke "funker" Nei jeg kan ikke si det. Serverstatsen oppdateres hver annen time [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Når jeg teller opp submits i sendlog-txt har jeg sendt 315, men bare litt over 200 er med i statsen. .Rune
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Når jeg teller opp submits i sendlog-txt har jeg sendt 315, men bare litt over 200 er med i statsen. Merkelig, kanskje bzm vet noe om dette 
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.