Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/22/2008(UTC) Posts: 350  Thanks: 4 times
|
Vil gratulere laget med nok 1 plass opp [:)] Stå på
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Vil gratulere laget med nok 1 plass opp [:)] Stå på Knallbra! [B-)] Noen som har tenkt å kjøre 5 mill til for å kapre 5. plassen? [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Noen som har tenkt å kjøre 5 mill til for å kapre 5. plassen? [:)] Vi mistet en plass til XS for en ukes tid siden, fordi noen byttet lag. Det betyr at vi mangler 800.000 poeng for å kapre tilbake 6. plassen... [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Quote: Det betyr at vi mangler 800.000 poeng for å kapre tilbake 6. plassen... [:)] Jeg er igang med noen kjerner, og planlegger å hekte på flere om litt
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/22/2008(UTC) Posts: 350  Thanks: 4 times
|
Hekter på noen kjerner når Simap ferdig for denne gang. Må nå la seg gjøre å kapre tilbake den plassen skulle jeg tro... [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Hekter på noen kjerner når Simap ferdig for denne gang. Må nå la seg gjøre å kapre tilbake den plassen skulle jeg tro... [;)] Jeg er i gang! 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Der satt den! [=D>] Jepp [:)] Ikke så langt til neste plass heller - go go [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Ikke så langt til neste plass heller - go go [:D] Er faktisk nede i 770.000 nå, men tror ikke det varer så lenge. Aner ikke hvorfor den gamle leiesoldat-kontoen til Free-DC blir flyttet fra lag til lag , men den forsvinner nok videre om noen dager med sine 2.7 millioner poeng. Samme det - med tiden til hjelp tar vi nok plassen til slutt [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Kjørte hard et par dager på eOn, mest for å holde marvik bak meg [>:)] men også fordi det var kort opp til neste lagpassering.. men så fikk jeg så innmari lyst til å kjøre litt SoB, men lover å komme tilbake og gi litt mer på eOn igjen om ikke så lenge. .R
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.