Rank: Advanced Member
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Bare lurer på hvor store intervaller det er mellom hver opplasting av resultater? Er det mulig å se hvor mye som er sjekket i klienten?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Bare lurer på hvor store intervaller det er mellom hver opplasting av resultater? Er det mulig å se hvor mye som er sjekket i klienten? Nå er ikke jeg helt med, jeg kanskje er trött i dag [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Ikke lett om morningen nei [:)] Når kan jeg forvente at det står at jeg har produsert noe?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Når kan jeg forvente at det står at jeg har produsert noe? Det er forskjellig, på Rosetta tar det mellom 1 og 2 timer får klienten og laste opp resultat og man får scores med en gang. Men på andre Boinc prosjekter kan det ta opp til en uke og få godkjent scores'en [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Quote:Når kan jeg forvente at det står at jeg har produsert noe? Det er forskjellig, på Rosetta tar det mellom 1 og 2 timer får klienten og laste opp resultat og man får scores med en gang. Men på andre Boinc prosjekter kan det ta opp til en uke og få godkjent scores'en [:)] Jeg får bare være tålmodig da [:">]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.