logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

MJ-12 : "The Big Thing"
tz
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:01:14 PM(UTC)
tz

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Majestic-12 nærmar seg noko stort, eller "The Big Thing" som Alexc kallar det i denne tråden ... Det skulle vel ikkje vere nokon blandt MJ-12 veteranane våre som vil komme med eit meir eller mindre kvalifisert tips om kva han siktar til... kva denne "Bigge Tingen" er for noko (har leita litt på forumet men med magert resultat) ??? Har forøvrig signa som meg medlem i håp om at eg kan få ei T-skjorte (med logo???) eg oxså [:p] (det var visstnok snakk om dette - hadde vore lite tøft med ei sånn [:D] )
opyrt
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:01:14 PM(UTC)
opyrt

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Quote:
Majestic-12 nærmar seg noko stort, eller "The Big Thing" som Alexc kallar det i denne tråden ... Det skulle vel ikkje vere nokon blandt MJ-12 veteranane våre som vil komme med eit meir eller mindre kvalifisert tips om kva han siktar til... kva denne "Bigge Tingen" er for noko (har leita litt på forumet men med magert resultat) ???
Han har sagt fint lite om det annet enn at det er noe som kommer til å hjelpe prosjektet. Det er også ting som kan tyde på at et eller annet firma som skal inn i bildet. Men hva selve "tingen" er er et stort mysterium. Kan være alt fra en økonomisk donasjon til hosting av servere eller tilgang på regnecluster. Det er også mulig han skal få fôra inn URL-er fra et eller annet sted. Men det er bare vill gjetting fra min side. [:)]
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.