Eg tenkte eg skulle slå eit slag for alle prosjekt som vi deltek i og som
ikkje er omfatta av Boinc-systemet. Når det gjelder Boinc så er det jo enkelt å sjå kven som har bidrege med kva og kor dei har gjordt det, men for alle desse prosjekta utanom, så er det ikkje så beint fram. Ei opptelling viser at vi er med på 17 slike prosjekt, men det er vanskeleg å finne stats for alle. Eraser mangler personstatistikk for OGR25, RC5-72, EulerNET og MoneyBee og ein sjekk på heimesidene viser at dette ikkje er så lett (iallefall ikkje for EulerNET og MoenyBee). Eg har faktisk klart å finne ut TN sin statistikk for EulerNET (dei seier vi har 26 deltakerar, men sanninga er at vi har 4), men MoneyBee har eg gjeve opp - der finner eg ingenting... Då sitter eg her og ser på statistikk for 16 av dei 17 "off-Boinc" prosjekta som vi er med på og lurer på om det er råd å få eit inntrykk av kven som har gjordt den største innsatsen her. Det er jo ikkje hjelp i å sjå på scoren og legge den i hop (litt vanskeleg å samanlikne Majestic med f.eks. PRP), så då ser eg at det einaste brukbare er å bruke "DC-Vault"-metoden der plassiffer er avgjerande for berkninga av innsatsen (det blir ikkje eit korrekt inntrykk av innsatsen dette heller - ta f.eks. Unreal som har kjørt skjorta av alle på D2OL, men ikkje har så mykje registert på dei andre prosjekta). Likevel - dette er den einaste (evt. beste) måten å ein kan skape seg eit inntrykk av innsatsen blandt medlemane på "off-Boinc". I min litt amatørmessige berekning av innsatsen så gav eg bestemann på prosjektet ein score på 1000 og deretter fordelte eg poenga nedover etter DC-Vault-metoden. Dersom ein person hadde vore best på alle 16 prosjekta så hadde han fått 16 000 i score, og det er såleis reint utruleg det vår ukrona konge av "off-Boinc"-prosjekt -
bzm - har klart. Ikkje berre er han den einaste som er med på absolutt alle prosjekta, men han scorer over 13 000 på mi lettare useriøse berekning

- det skulle nesten ikkje gå an

Eit godt stykke bak, men også meget bra, så har vi
Ungelovende med litt over 9600 og
shauge med godt og vel 9300. Det var pallen på den høgst uoffisielle "
Team Norways "off-Boinc"-prosjekt (minus MoneyBee) - statistikken" (phuu... litt av eit navn), 'runners-up' på fjerde er
Berserk _Tux som har litt under 8000 i score... Vel-vel... ta ikkje desse tala som heilt god fisk for det er mange feller i desse statistikkane... Muon-statsen og EulerNET-statsen kan stå som døme på potensielle feilkilder (eg trur eg har taket på det, men som sagt ein veit aldri... og sidan dette berre er på gøy... så får det vere som det er [:D] ) Konklusjonen er likevel klar...
bzm er vår store meister på prosjekt utanfor Boinc, med
Ungelovende på ein god andreplass og
shauge på ein nesten like god tredjeplass... Flaske til alle [:D]

Ein slik statistikk skulle vi ha hatt - om ikkje for andre grunnar, så for å få opp interessa for desse prosjekta innan laget, nokre av dei er (for å seie det mildt) lite besøkt... [:)]