Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Spillet kan lastes ned her. Om spillet. [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Hm, er så opptatt med Facebook spill for tiden at det knappast er tid til flere [;)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/19/2007(UTC) Posts: 176  Location: Oslo Thanks: 3 times
|
Haha, knall![:D] Flott tips, Junta. Dette kan konepone skrive en artikkel på. Hun trenger litt "stoff på si" til farmasiblekka si.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Takk, wodan. [:)] Nå har jeg laget "Team Norway", så nå er det bare å folde i gang folkens. Spillet er både morsomt og nyttig, og forskerne nyter godt av det man presterer i spillet. Dette kan vel kalles for "menneskelig folding". [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Nå er jeg ferdig med opplæringsfasen av spillet, og selveste Dr. David Baker var veileder. [:D] Snart blir det resultater av det jeg driver med, men jeg blir aldri helt fornøyd med det jeg presterer. Spillet er kjempemorsomt, men dere andre vegrer dere for å bli med? Hvorfor det? Dette er snakk om "manuell crunching", og det er DU som må gjøre jobben. Virker det skremmende? [:))] Dette er både gøy og nyttig på en gang. Bli med! [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/18/2007(UTC) Posts: 1,090  Location: Stårheim Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Prøvde litt igjen i dag på eit puzzle som kallast "58 Beginner: Insulin Mutant"... og kva for lag er det som topper lista ?[:D] For å få vite det så må du sjekke sjølv her [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Nydelig tz!  Er det ikke gøy å gjøre jobben selv? [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Nå har dette spillet klart å løse en vanskelig forskningsgåte. Etter at dette ble publisert i magasinet TheScientist så har det blitt omtalt i diverse media.
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.