logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

2 Pages12>
Gode tider for TN i jakten på E.T.
Raggsokk
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
Raggsokk

Rank: Newbie

Groups: Registered
Man

SETI-gjengen er i fin flyt om dagen! Bare de siste 14 dagene har RAC'en økt fra 90.000 til 100.000, og siste døgn lå produksjonen på over 115.000! I løpet av tiden framover vil vi se flere oppadpekende piler på SETI @ Home, så følg med! Vi ligger, i skrivende stund, på en 83. plass på total score. Dette vil snart forandre seg. Vi har bedre RAC enn de 30 neste lagene over oss på lista, og bakfra er det ingen klare trusler som peker seg ut. Med andre ord er det bare et tidsspørsmål før vi er på topp 50 dersom ting fortsetter som nå. En skikkelig klapp på skulderen til alle som bidrar til suksessen! Siden dette er min første post får jeg ta en liten "kort om meg" også: Selv om jeg er ganske fersk her inne, startet jeg å kjøre SETI @ Home og D2OL alt i 1999. Det er mange år siden jeg var aktiv på DC nå, men til slutt ga jeg etter for en masemail fra S@H for noen uker siden og lastet ned BOINC. Det var litt vemodig å se at poengsummen jeg hadde opparbeidet meg gjennom ganske lang tid ble doblet i løpet av 3 uker... prosessorutviklingen har ikke stått stille akkurat! For tiden kjører jeg 2 kjerner på SETI og 1 på Rosetta, samt et par antikvariske maskiner som ikke teller i den store sammenhengen. Jeg snuser litt rundt på forum og statistikk nå og da (OK da, hele tiden), men har ingen planer om å legge meg opp i den daglige driften i TN. Et innlegg nå og da kan det hende jeg klarer, så jeg håper dere overlever det. Stort sett er jeg i read-only modus. [;)]
don_Vito
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
don_Vito

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Velkommen inn på forumet!! Du bestemmer selv hvor mye du vil delta. [:)] Kjembejobb på SETI av TN medlemmene ja, håper enda flere joiner forumet også..
Unreal
#3 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
Unreal

Man

Velkommen på forumet Raggsokk [B-)] Har du et spørsmål om en ting, et tips om klient-X, forslag om berserking på et prosjekt, etc... så slenger du det ut i TN-forumet. Spiller liten rolle om du er blodfersk eller er en hardbarka forum-vanker siden midten av 2004, her er alle likestillt og velkomne Forøvrig fantastisk arbeid av SETI-gjengen Unreal
opyrt
#4 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
opyrt

Man

Velkommen til forumet! [:)] Morsomt å høre litt om hvordan det går i prosjekter man ikke driver med selv. Jeg er vel en av de som er "alt for flink" til å skrive på forumet om prosjektene jeg driver med. [:))]
Junta
#5 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
Junta

Man

Velkommen på forumet Raggsokk! Dere gjør en super jobb på Seti! Artig å lese at du kjørte d²ol i "gamle dager" Raggsokk. Det prosjektet var starten på det som etter hvert skulle bli TN. [:)]
tz
#6 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
tz

Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Flott innstas av SETI-gjengen Dette prosjektet er det klart største og mestproduserande vi har i TN og står for ca 1/3-del av dagsproduksjonen vår - imponerande. Kjempebra at du har valgt å delta på forumet Raggsokk (artig nick [:D]) Det er berre kjekt å få nye innspel her og eg håper at det gode innlegget ditt (og den positive mottakinga det har fått) kan inspirere andre til også å delta her - det ville vore morro det [:)]
carlfrs
#7 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
carlfrs

Man

Velkommen på forumet, raggsokk! Enig at S@H gjengen stadig gjør en fantastisk jobb!
marvik
#8 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
marvik

Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kult med nye medlemmer her. Har lenge hatt litt lyst til å kjøre igang SETI selv, men så er det så mange andre prosjekter som frister. Men kanskje det blir om en stund, når mitt personlige mål om å klatre på WEP er nådd. [Dancing] Uansett; velkommen i klubben! [>:D<]
wodan
#9 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
wodan

Man

Velkommen på/til/i(?) forumet Raggsokk! [:)] Og hepp hepp til Seti-gjengen! [B-)]
zyntax
#10 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:58 PM(UTC)
zyntax

Man

Noen burde hive ut på fremsiden om SETI sånn vi får ett skikkelig push på SETI fra TN sine medlemmer!
Raggsokk
#11 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
Raggsokk

Man

Takk til alle for en hyggelig velkomst. Jeg tenkte bare å nevne at den første pila er på plass allerede; vi har rykket opp 1 plass til nr. 82. Langt igjen, men prognosene sier at vi vil ta bortimot 10 plasser den neste måneden! Hvis nå bare serveren deres kommer opp igjen nå, så jeg får tømt utboksen min for ferdige WUs og hentet meg noen nye å kverne på...
zyntax
#12 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
zyntax

Man

Quote:
Takk til alle for en hyggelig velkomst. Jeg tenkte bare å nevne at den første pila er på plass allerede; vi har rykket opp 1 plass til nr. 82. Langt igjen, men prognosene sier at vi vil ta bortimot 10 plasser den neste måneden! Hvis nå bare serveren deres kommer opp igjen nå, så jeg får tømt utboksen min for ferdige WUs og hentet meg noen nye å kverne på...
Jepp, er tom for WU's jeg også nå....bah, må lære meg til å ha større cache med WU's
opyrt
#13 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Noen burde hive ut på fremsiden om SETI sånn vi får ett skikkelig push på SETI fra TN sine medlemmer!
Hvem som helst kan skrive "nyheter" til forsiden. [:)] Bare skriv en (fra "min side" - "nyheter"), så går den til eraser for moderering.
Raggsokk
#14 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
Raggsokk

Man

Da har vi passert både skottene og sveitserne, og har nå inntatt 80. plass - og vi passerer Yahoo-laget i løpet av dagen! Og det beste er at vi har økt dagsproduksjonen med rundt 20% de siste ukene, tilsvarende en 34. plass i verden! Nå gjelder det bare å holde tempoet oppe, så er vi oppe på topp 50 før vi aner. Topp innsats, folkens!
opyrt
#15 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Da har vi passert både skottene og sveitserne, og har nå inntatt 80. plass - og vi passerer Yahoo-laget i løpet av dagen!
Det er virkelig gøy å se at dere har fått opp farten såpass! Også er det veldig gøy å høre hvordan det går i dette prosjektet ettersom at medlemmene på Seti@home ikke akkurat er de som gjør mest av seg på forumet. [;)]
Raggsokk
#16 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
Raggsokk

Man

...og der passerte vi jammen 25 millioner poeng også, gitt!
tz
#17 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
tz

Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Quote:
...og der passerte vi jammen 25 millioner poeng også, gitt!
Gratulerer til SETI-gjengen - flott innsats Eit raskt blikk på SETI-produksjonen vs. den totale boinc-produksjonen til Team Norway viser at SETI står for ein stadig større andel [:)] Siste måned - 37,2% Siste veke - 38,8 % Siste døgn - 39,1% Fortsetter denne veksten nokre år til, så vil SETI-gutta ha langt over 100% til slutt [:))] Kva er neste delmål? 50.plass ? Svenskane i SETI Sweden ? Det er langt opp, men med denne driven så er eg ikkje i tvil om at De vil nå måla innan rimleg tid [;)]
eraser
#18 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
eraser

Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember
Man

Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
Bra innsats her! Det er vel ikke lenge før vi ser medlem nr. 200 her! [:D] Seti stat
berserk_Tux
#19 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
berserk_Tux

Man

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Dette er knallbra.
eraser
#20 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:59 PM(UTC)
eraser

Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember
Man

Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
Quote:
Det er vel ikke lenge før vi ser medlem nr. 200 her! [:D]
Da kan vi gratulere og ønske medlem nr. 200 Rune Kenneth Matberg velkommen! [:)]
Users browsing this topic
Guest
2 Pages12>
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.