SETI-gjengen er i fin flyt om dagen! Bare de siste 14 dagene har RAC'en økt fra 90.000 til 100.000, og siste døgn lå produksjonen på over 115.000! I løpet av tiden framover vil vi se flere oppadpekende piler på SETI @ Home, så følg med! Vi ligger, i skrivende stund, på en 83. plass på total score. Dette vil snart forandre seg. Vi har bedre RAC enn de 30 neste lagene over oss på lista, og bakfra er det ingen klare trusler som peker seg ut. Med andre ord er det bare et tidsspørsmål før vi er på topp 50 dersom ting fortsetter som nå. En skikkelig klapp på skulderen til alle som bidrar til suksessen! Siden dette er min første post får jeg ta en liten "kort om meg" også: Selv om jeg er ganske fersk her inne, startet jeg å kjøre SETI @ Home og D2OL alt i 1999. Det er mange år siden jeg var aktiv på DC nå, men til slutt ga jeg etter for en masemail fra S@H for noen uker siden og lastet ned BOINC. Det var litt vemodig å se at poengsummen jeg hadde opparbeidet meg gjennom ganske lang tid ble doblet i løpet av 3 uker... prosessorutviklingen har ikke stått stille akkurat! For tiden kjører jeg 2 kjerner på SETI og 1 på Rosetta, samt et par antikvariske maskiner som ikke teller i den store sammenhengen. Jeg snuser litt rundt på forum og statistikk nå og da (OK da, hele tiden), men har ingen planer om å legge meg opp i den daglige driften i TN. Et innlegg nå og da kan det hende jeg klarer, så jeg håper dere overlever det. Stort sett er jeg i read-only modus. [;)]