Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
Nå står kursrommet og regner seg ferdig med Wieferich for denne gang. Vi får nok fort et par i trynet på det prosjektet, men det får nesten bare vente til senere (så kanskje klienten er litt mer stabil også). Jeg har satt igang Muon1 DPAD på 24 cores pluss at det kjører på 8 cores allerede. Håper jeg kan jekke Hr. runesk ned til under 50% av team credit! [:))]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
Endelig er alle Wieferich WU-ene mine ferdige. Det betyr at jeg kommer til å levere ca. 500.000Mpts-700.000Mpts pr. dag på Muon1 DPAD fremover. Det er litt vanskelig å annslå, men jeg tipper at stats-siden til Free-DC kan fortelle meg snittproduksjonen min om en dag eller to. [:)]
|
|
|
|
|
|
|
+1 på dette prosjektet idag! FLASKE! 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/22/2008(UTC) Posts: 350  Thanks: 4 times
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi har nå fått to nye optimaliseringer å kjøre. For folk som ønsker å kjøre Muon1 DPAD uten å måtte vente kjempelenge på å se endringer på statsen er nå tidspunktet. [:)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.