Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Nå må du passe deg bzm, jeg suser forbi deg i slutten av uken på dette prosjektet. [:p]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/6/2005(UTC) Posts: 1,146 
|
Quote:Nå må du passe deg bzm, jeg suser forbi deg i slutten av uken på dette prosjektet. [:p] You wish [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
Quote:Quote:Nå må du passe deg bzm, jeg suser forbi deg i slutten av uken på dette prosjektet. [:p] You wish [:D] Jeg synes da helt tydelig jeg så at det er en annen person som rykker fra dere begge.  *host* runesk *host*
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Jeg synes da helt tydelig jeg så at det er en annen person som rykker fra dere begge. Nå er jeg ikke helt med. Jeg får ta meg noen öl så jeg kan fokusere blikket. [:p]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote:Jeg synes da helt tydelig jeg så at det er en annen person som rykker fra dere begge. Nå er jeg ikke helt med. Jeg får ta meg noen öl så jeg kan fokusere blikket. [:p] Skal vi se.. jeg får vel se om denne riggen med 10 E4500-er kan utgjøre litt på Muon i en uke eller to  .R
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Skal vi se.. jeg får vel se om denne riggen med 10 E4500-er kan utgjøre litt på Muon i en uke eller to Jeg skulle ønske jeg kunne trylle som deg. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Super innsats av laget på muon i dag. I henhold Free-DC stats så har vi fortsatt størst produksjon for siste døgn (som ennå har 8 timer igjen)  Hvis bzm skal hindre b_T å ta ham igjen og runesk skal rykke fra dem begge, så ser dette tøft ut for de som ligger foran oss på listen [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Nå kommer runesk med stormskritt. Fantastisk. 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
I dag rykket vi opp til 24 plass på Muon DPAD [:D] Vi har ikke passert noe lag, men gleden er minst like stor for det! YOYO sitt lag er fjerna fra lagsoversikten [B-)]
|
|
|
|
|
|
|
På lördag tar vi 23 plass på DPAD, derifra til 22 plass er det ikke langt. 
|
|
|
|
|
|
|
Jaha, da ligger statsen nede på DPAD. [>:)] EDIT: Nå er statsen i gang igjen. 
|
|
|
|
|
|
|
Det var en fin flush du hadde i går kveld, shauge. [=D>]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
+1 på DPAD!  Godt jobba alle sammen! Over 6M5 på en uke skal man ikke kimse av  .R
|
|
|
|
|
|
|
På min bærbare har enkelte WUs blitt kjørt 5 ganger - og jeg får poeng for alle kjøringene. Problemet er at det tar evigheter å få lov til å uploade resultatene. Jeg ser av results.txt at 4 av WUene er kjørt 5 ganger. Disse 20 gjennomgjøringene blir bare telt som 4 resultater. Jeg trenger minimum 10 resultater for å få lov til å uploade. Nå har maskinen brukt 2 (!) dager.... Er det noen måte å overstyre sperringene i manualsend?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
Quote:Er det noen måte å overstyre sperringene i manualsend? Etter hva jeg kjenner til finnes ingen sånn mulighet.
|
|
|
|
|
|
|
Bruk denne result.Dat file så går det fortere og kjöre.
|
|
|
|
|
|
|
Jeg leste litt på forumet til Muon1 : The quarantine just means he has a very high-scoring result, so it has to be run several times before it is uploaded, just to verify it is accurate. Jeg skal teste den fila for å se om det hjelper.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Quote:Jeg leste litt på forumet til Muon1 : The quarantine just means he has a very high-scoring result, so it has to be run several times before it is uploaded, just to verify it is accurate. Det er der den fila kommer til nytte. Du får ikke så mange "high-scoring" resultater fordi fila inneholder en del high scoring resultater fra før [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Da er fila til b_T lagt inn - den var ca 10 ganger større enn min [:))] En stathore som meg blir jo gal når jeg ikke får sendt inn resultatene. Takktakk [:x]
|
|
|
|
|
|
|
Bare 1,282,382 opp til Team Denmark og så 477,946 videre opp til Terrene Bell. Burde la seg gjøre på et par dager det [;)] .R
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.