Quote:Det er nok å se at flere av dere har en motbydelig motstand mot å å inkludere alle på laget.
Jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet en en misforståelse? Jeg har vært med i noen måneder nå og har aldri opplevd at noen har ytt motstand mot å inkludere. Heller tvert imot. Når jeg joinet forumet ble det laget en velkomsttråd til meg og det syntes jeg var veldig koselig. [:)] Flere har kommet til etter meg, og jeg må si at det fortsatt føles unatturlig for meg å ønske folk velkommen. De er ikke fordi jeg ikke vil inkludere, det er ikke fordi jeg ikke ønsker dem her, men jeg føler meg ikke varm nok i trøya til det. Det blir litt som å reise på besøk til noen for første gang, og så begynne å ønske andre gjester velkommen [;)]
Quote:Junta oppfordrer alle på laget til å poste hyggelige og oppmuntrende meldinger til andre på laget, og det fører til at dere vil ha meg vekk fra TN. Er det rimelig?
Jeg synes det er fint at du oppfordrer folk til å poste hyggelige og oppmuntrende meldinger. Men jeg synes ikke at folk skal føle det som en plikt å gratulere med hver milepæl noen oppnår. Runesk, marvik og jeg hadde en lang tråd gående om Malaria Control en tid tilbake hvor vi skrøyt av klatringen vår. En og annen gang postet enkelte andre oppmuntrende ord. Det synes jeg er veldig stas, men jeg satt jo ikke og var skuffet over de som _ikke_ kommenterte klatringen? [:)] Jeg tror heller ikke at folk vil ha deg vekk fra TN? Du lager liv og røre på forumet og bidrar flittig på prosjekter der folk trenger hjelp. [:)]
Quote:Det eneste jeg ønsker, er at vi skal være hyggelige og vennlige mot hverandre.
Det tror jeg alle her ønsker [:)] Jeg vil takke alle de som oppmuntrer, gratulerer, heier, jubler, danser og feirer. Også vil jeg takke de som ikke er fullt så aktive på forumet for den innsatsen de gjør på alle de forskjellige prosjektene. Jeg har ikke noen fasit på denne diskusjonen, men dette er i allefall mine tanker om det. Jeg føler hele diskusjonen er storm i et vannglass.