logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

2 Pages<12
Skal vi inkludere eller ekskludere?
shauge
#21 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
shauge

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Quote:
Junta skrev:Synes dere virkelig at dette er så provoserende?
Jeg har samlet noen påstander fra deg i fra denne tråden som omhandler alle Team Norway medlemmer unntatt deg selv (og kanskje noen få andre?): Vi er ikke inkluderende. Vi er ikke i stand til å sette pris på andre medlemmer. Vi eier ikke folkeskikk. Vi er ikke hyggelige. Vi er dårlige til å skape lagånd. Vi er selvopptatte. Vi har nok med oss selv. Vi er ikke flinke til å sette pris på andres prestasjoner. Vi ønsker at TN skal være en klubb for de få. Det er provoserende å bli tillagt slike egenskaper. Forstår du virkelig ikke dette? Jeg vil tilbakevise hver enkelt av disse påstandene. Jeg er helt uenig med deg og vil sette motsatt fortegn på hver påstand. Du kan sikkert hevde at du provoserer med en god hensikt fordi du mener det er viktig at flere er med på gratulasjoner etc., men på meg så virker dette mot sin hensikt og får meg til å være mindre aktiv på forumet. (Jeg kan hente påstander fra et par andre tråder du har laget på forumet som er like lite flatterende for størstedelen av Team Norways medlemmer.)
Junta
#22 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Jeg trenger ikke å lese hva hver enkelt har skrevet tidligere. Det er nok å se at flere av dere har en motbydelig motstand mot å å inkludere alle på laget. Hva dette skyldes aner jeg ikke, men det er flaut å se at dere forsvarer det. Junta oppfordrer alle på laget til å poste hyggelige og oppmuntrende meldinger til andre på laget, og det fører til at dere vil ha meg vekk fra TN. Er det rimelig? Det eneste jeg ønsker, er at vi skal være hyggelige og vennlige mot hverandre. Det at "voksne" mennesker ønsker å bruke dette til å lage kvalm, er mildt sagt dårlig gjort. Dere blir sint på meg når jeg............
opyrt
#23 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Det er nok å se at flere av dere har en motbydelig motstand mot å å inkludere alle på laget.
Jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet en en misforståelse? Jeg har vært med i noen måneder nå og har aldri opplevd at noen har ytt motstand mot å inkludere. Heller tvert imot. Når jeg joinet forumet ble det laget en velkomsttråd til meg og det syntes jeg var veldig koselig. [:)] Flere har kommet til etter meg, og jeg må si at det fortsatt føles unatturlig for meg å ønske folk velkommen. De er ikke fordi jeg ikke vil inkludere, det er ikke fordi jeg ikke ønsker dem her, men jeg føler meg ikke varm nok i trøya til det. Det blir litt som å reise på besøk til noen for første gang, og så begynne å ønske andre gjester velkommen [;)]
Quote:
Junta oppfordrer alle på laget til å poste hyggelige og oppmuntrende meldinger til andre på laget, og det fører til at dere vil ha meg vekk fra TN. Er det rimelig?
Jeg synes det er fint at du oppfordrer folk til å poste hyggelige og oppmuntrende meldinger. Men jeg synes ikke at folk skal føle det som en plikt å gratulere med hver milepæl noen oppnår. Runesk, marvik og jeg hadde en lang tråd gående om Malaria Control en tid tilbake hvor vi skrøyt av klatringen vår. En og annen gang postet enkelte andre oppmuntrende ord. Det synes jeg er veldig stas, men jeg satt jo ikke og var skuffet over de som _ikke_ kommenterte klatringen? [:)] Jeg tror heller ikke at folk vil ha deg vekk fra TN? Du lager liv og røre på forumet og bidrar flittig på prosjekter der folk trenger hjelp. [:)]
Quote:
Det eneste jeg ønsker, er at vi skal være hyggelige og vennlige mot hverandre.
Det tror jeg alle her ønsker [:)] Jeg vil takke alle de som oppmuntrer, gratulerer, heier, jubler, danser og feirer. Også vil jeg takke de som ikke er fullt så aktive på forumet for den innsatsen de gjør på alle de forskjellige prosjektene. Jeg har ikke noen fasit på denne diskusjonen, men dette er i allefall mine tanker om det. Jeg føler hele diskusjonen er storm i et vannglass.
Junta
#24 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Quote:
Jeg føler hele diskusjonen er storm i et vannglass.
Det gjør jeg også opyrt, men jeg synes det er trist at de fleste ikke begriper hva jeg snakker om. Det at jeg får "pepper" bare fordi jeg ønsker alle på laget vel, er ganske demotiverende. Det er tydeligvis viktigere å stå fram som en gallionsfigur, framfor å la alle andre være en del av laget. Dette misliker jeg, men du må gjerne fyre løs. Storm i et vannglass, ja det er bare forordet. [:)]
Junta
#25 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Et eksempel: Jeg logger meg inn på TN-forum, og jeg ser at noen har postet en tråd om et medlem som har passert en milepæl. Da har du to valg, du kan gi faen, eller du skrive en hyggelig melding til vedkommende. Dette valget er naturligvis såre enkelt for de fleste, men noen velger å bruke denne anledningen til å bli kvitt enkelte medlemmer. Jeg ønsker at alle skal føle seg velkommen på laget, men det er tydeligvis vanskelig å svelge for enkelte i TN. Det er ganske tragisk at dere vil bli kvitt en lagspiller som meg, bare fordi jeg ønsker alle på laget alt vel. Det jeg snakker om, burde være enkelt å forstå. Jeg har noen venner på dette laget, så vær vennlig å stå fram nå!
Junta
#26 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Nå kan dere ekskludere Junta, hipp hurra! La oss bli kvitt den jævelen, hepp, hepp, hurra! Er det ikke deilig å bli kvitt den dusten? Endelig er Junta nøytralisert, ahh jeg digger det!
bzm
#27 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
bzm

Man

Ææh... Junta? Nå tror jeg du forveksler TN-forumet med et forum som er inne i hodet ditt og der alle er slemme med hverandre? [;)]
Junta
#28 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Quote:
Ææh... Junta? Nå tror jeg du forveksler TN-forumet med et forum som er inne i hodet ditt og der alle er slemme med hverandre? [;)]
Jeg leser folk som en en åpen bok, men denne er ferdiglest! Takk for omtanken bzm. [:)]
shauge
#29 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
shauge

Man

Det er ingen på laget som vil bli kvitt deg eller noen andre for den saks skyld. Du har lagt fram ditt poeng at du synes vi burde bli flinkere til å poste hyggelige innlegg. Jeg tror de fleste er enige i at de har et forbedringspotensiale der.
Junta
#30 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Quote:
Det er ingen på laget som vil bli kvitt deg eller noen andre for den saks skyld. Du har lagt fram ditt poeng at du synes vi burde bli flinkere til å poste hyggelige innlegg. Jeg tror de fleste er enige i at de har et forbedringspotensiale der.
Der traff du spikeren på hode shauge, og flott er det. Hvem er mest verdt på laget? Svar: Ingen! Alle gjør en super jobb for laget! Nå logger jeg ut,og hei og hopp! Dette liker jeg, endelig blir det stop! Hva skjer i morgen, vent å se. Bare vi blir kvitt Junta, det blir deilig det!
berserk_Tux
#31 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
berserk_Tux

Man

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Jeg gir opp. Nå tar jeg meg ferie fra forumet.
Junta
#32 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
Junta

Man

Quote:
Jeg gir opp. Nå tar jeg meg ferie fra forumet.
Det gjør jeg også, og da blir sikkert alle glade.
opyrt
#33 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Quote:
Jeg føler hele diskusjonen er storm i et vannglass.
Det gjør jeg også opyrt, men jeg synes det er trist at de fleste ikke begriper hva jeg snakker om. Det at jeg får "pepper" bare fordi jeg ønsker alle på laget vel, er ganske demotiverende. Det er tydeligvis viktigere å stå fram som en gallionsfigur, framfor å la alle andre være en del av laget. Dette misliker jeg, men du må gjerne fyre løs. Storm i et vannglass, ja det er bare forordet. [:)]
Hmm.. jeg må gjerne fyre løs? Nå er jeg ikke helt med deg her. [:)] Etter hva jeg kan se er det ingen som har gitt deg "pepper" fordi du ønsker alle på laget vel heller. [:-/] Det hele begynte med:
Quote:
Når jeg gratulerte Pantera med sin første million på Boinc, så var det hele 8 personer som tok seg "bryet" med å gratulere henne. Dette synes jeg er mildt sagt sjokkerende og skuffende! Jeg leser på flere av de store lagene sine forum, og der er holdningen totalt anderledes. Der er de i stand til å sette pris på medlemmene sine, store og små. Hva er problemet?
De fleste som leser de setningene vil nok føle det som at du er skuffet og sjokkert over dem. Du påstår også at de har et problem. Synes du det er rart de føler seg litt tråkka på? Når Runesk runda 1 million fikk han ingen gratulasjoner, men han lever i beste velgående og cruncher lykkelig videre for laget. [:))] Ville han satt pris på en gratulasjon eller to? Antageligvis. Tenker han noe over at han ikke fikk det? Antageligvis ikke. [:)] Og som jeg skrev tidligere, jeg har ikke fått med meg at noen vil ha deg vekk fra laget, og jeg tror oppriktig talt det ikke finnes noen heller. [:)] Jeg synes det er kjempestas å ha deg på laget, og det synes jeg med alle som er med [:)]
berserk_Tux
#34 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
berserk_Tux

Man

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Jeg föler meg så tråkka på i denne tråden til junta at jeg nå overveier sterkt og slutte med DC. Forelöpig har jeg avbestilt Quadmaskinen jeg bestilte i går. Nå skal jeg fundere på om jeg skal slutte med DC eller gå til et annet lag. Det er for mye krangel og bråk her på TN's forum. Jeg håper du tar til fornuftet junta og slutter med sånne utidige postinger her på forumet.
bzm
#35 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:37 PM(UTC)
bzm

Man

Quote:
Jeg föler meg så tråkka på i denne tråden til junta at jeg nå overveier sterkt og slutte med DC.
Er virkelig en person som er uenig med deg nok til å få deg til å slutte med hobbyen din, b_T?
Users browsing this topic
Guest
2 Pages<12
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.