Quote:Takk for at du deler dine meninger om denne saken morgan, men jeg mener fortsatt at vi bør klare å gjøre dette selv. På TA gratulerer de alle medlemmer med diverse milepæler daglig, så hvorfor er det så vanskelig for oss? Til daglig jobber jeg med barn med adferdsproblemer, og nå føler jeg at jeg har en jobb å gjøre på dette laget! [:p] Neida, jeg bare fleiper. Likevel mener jeg at vi bør bli flinkere til sette pris på de andres prestasjoner.
Ingen som mener man
IKKE skal gjør dette, det som jeg, og jeg kan såklart bare svare for meg selv, ikke liker, er å bli "tvunget" til å gjøre dette. Jeg gratulerer når jeg føler for det, og det innebærer også at jeg faktisk må få det med meg. Jeg synes TN-forumet er et hyggelig sted og det er mange som følger med og gratulerer når milepæler blir nådd. Truslene dine om å ta med deg logoen og dra, er jeg dessuten overrasket over, i og med du i avsnittet over skriver at du jobber med barn med adferdsproblemer. True folk til å gjøre som du ønsker, og spesielt true noen til å være "hyggelige" har sjelden gitt de ønskede resultat, og noen du burde ha vært klar over i utgangspunktet. Jeg synes god man kan oppfordre til å være med på gratulasjoner av milepæler og lignende, men ikke gjør det til tvang og gjør den ellers hyggelige stemningen sur ved å klage over det. Ellers kan det jo være en idé å høre med eraser om det er mulig å få inn en milepælmonitor i stats-motoren hans... På den måten kan man kanskje få det med seg lettere og være med på gratulasjoner når det er store og fine milepæler å feire! .R