Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
I morgen skal jeg på jobb og sette "gromjernet" i prod. Da blir det slutt på BOINC på den. [:(] Den har hatt ganske bra stats og bidratt med nesten 200.000 credits fra 24 januar til nå. Toppnoteringen på RAC er 536. plass world wide. Jeg kommer fortsatt til å regne for Team Norway, men det blir nok på en litt mindre skala fremover.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Du har gjort en super jobb for laget opyrt, og det er godt å lese at du blir med videre! 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Jepp, bra innsats! Det kan vel bli noen nye "jern" å hive inn...
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Phh... Virket så dyster den tittelen. Du har gjort en flott innsats! [B-)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Quote:Phh... Virket så dyster den tittelen. Jeg er enig i det eraser, men opyrt blir med viderere. Herlig! 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
Ikke tenk på maskinen du har putta i produkson du [:)] Ikke mengden som betyr noe bestandig vettu. Setter stor pris på deg her på forumet, så stå på kisen ! 
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.