Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Det ser ut som om statsen på RieselSieve fortsatt har problemer. Statsen på free-dc.org blir fortsatt oppdatert hver andre time.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 1,584  Location: Stavanger Thanks: 4 times
|
Quote:Det ser ut som om statsen på RieselSieve fortsatt har problemer. Statsen på free-dc.org blir fortsatt oppdatert hver andre time. Jeg kjenner ikke helt problemet, men Bryan mener dette skyldes in PHP bug. Hans egne ord: " the stats error right now is a php 5.2.5 bug"
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Jeg foreslår og kjöre til vi har tatt 7 plass. [;)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Jeg foreslår og kjöre til vi har tatt 7 plass. [;)] Det klarer vi før du får nymaskinen [B-)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Det klarer vi før du får nymaskinen [B-)] Det går unna her ja. [:p]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.