Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/13/2006(UTC) Posts: 468  Location: Vigrestad Thanks: 4 times
|
Vil gjerne med dette få nominere tz til månedens medlem ! Han viste en fremragende lag-ånd ved å informere Teamet om hva som skjer/skjedde på Milkyway . ( høy score og raske Wu´s) Noe som resulterte i et kjempehopp på stats, både for laget og for di medlemmene som valgte og bli med på prosjektet [:)>-] Et ekstra pluss i ´søknaden´ blir; hans plassering på team-stats når dette skjedde! Ser dette som den mest uselviske handlingen på lenge, og gjør det til noe som fortener en belønning [B-)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Flott kandidat, morgan! Jeg nominerer runesk! Han har vært med en stund, og har virkelig bidratt til å løfte laget i det siste. Når han i tillegg poster og deltar på forumet, så er runesk en selvskreven kandidat!  PS! Jeg skulle gjerne nominert flere, men vi kan vel bare nominere 1? Dere andre finner sikkert flere verdige kandidater. [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
Begge dere har nevnt er jeg helt enig i, men legger alikevel Eivind til på lista !!! 
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/18/2007(UTC) Posts: 1,090  Location: Stårheim Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Åh - æh.. [:">] Det er nesten så eg ikkje forstår at det er meg du skriver om Morgan. Tusen takk for dei smigrande orda - du gjer meg mykje betre enn det eg er. Sidan du har foreslått meg som Månedens Medlem, så vil eg sjølvsagt ikkje delta i avstemninga, men eg vil gjerne komme med ein kandidat i tillegg til dei to utmerka forslaga (runesk - ein ny supercruncher som og er blitt ein av dei meir aktive på forumet - kjempebra, og Eivind - som gjer ein enorm (og uvurderlig) innsats på Rosetta - begge ligg l-l-langt over det eg kan klare per døgn - særleg sidan 2 av maskinene mine for tida ligg nede med ukjent årsak - truleg truleg ein feil på HK). Mitt forslag er - JUNTA !!! Forutan det faktum at han er ein av dei store bidragsyterane til den daglige crediten på TN og ein av dei absolutt mest aktive på forumet, så gjorde han noko unikt for eit par veker sidan - Han bragte fram frå "glemselen" sponsor-tenesta her på Team Norway og gjorde mange av oss 'litt perifere' medlemmane oppmerksomme på denne muligheten til å støtte eraser. På denne måten gav han mange fleire muligheten til å hjelpe til med å halde liv i Team Norway. Dette er vel verdt ein nominasjon til tittelen Månedens Medlem - synest eg [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Jeg syntes da du er flink til å poste her og tz [:)] og slikt trenger vi !!
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 2/2/2008(UTC) Posts: 61  Location: Trondheim Thanks: 5 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Jeg kunne godt tenke meg å nominere opyrt, som jeg synes har gjort en strålende innsats spesielt på Malariacontrol. Han har vist en brennende entusiasme for spesielt dette prosjektet, og også klart å tenne min og andre sin interesse for distribuerte prosjekter etter lang tids dvale. I tillegg har han gjort en god innsats på Enigma og WEP, og fortsetter å vise entusiasme over å få TN oppover på listene både på DC-Vault og Boinc Combined. Herved er mitt forslag gitt. [=D>]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Så bra! Verdige kandidater alle sammen. Jeg stiller med CalvinKlein solbriller i premie til den heldige. [B-)] Vi tar avstemmingen om et par dager, den 15.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Jeg stiller meg bak forslaget på tz. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Tusen takk for at du setter pris på det jeg gjør, tz! [:">] Jeg trodde de fleste oppfattet meg som en pest og en plage, men det aller meste er hyggelig ment fra min side. [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/25/2008(UTC) Posts: 960  Thanks: 7 times
|
Quote:Jeg kunne godt tenke meg å nominere opyrt Oi! Denne tråden hadde gått meg hus forbi (har vært en tur i alpene de siste dagene). Jeg må si det er kjempestas å bli nominert. Hjertelig takk! [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote:Jeg kunne godt tenke meg å nominere opyrt Oi! Denne tråden hadde gått meg hus forbi (har vært en tur i alpene de siste dagene). Jeg må si det er kjempestas å bli nominert. Hjertelig takk! [:D] Jeg vil bare si jeg støtter nominasjonen. Det er opyrts fortjeneste at jeg er tilbake og kjører DC igjen.  Dessuten er opyrt en aktivg krabat på forumet (71 postinger på ca 2 mnd er etter min mening bra for en "nybegynner"), noe jeg setter pris på [:)] .R
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
De nominerte er: tz, runesk, Eivind, Junta og opyrt. Avstemmingen er igang på Hall of fame.
|
|
|
|
|
|
|
Trekker nominasjonen av Eivind, da han har takka for seg.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Trekker nominasjonen av Eivind, da han har takka for seg. Han har vel ikke trukket seg fra laget, men satt jobbmaskinene inn i produksjon? Han posta dette tidligere i rosettatråden , så jeg tipper at det er dette han henviser til: Quote:Det er riktig som det blir bemerket, kjører på med noen kjerner også denne helgen. Men vil nok falle brått på mandag morgen da jeg må fjerne BOINC fra alle servere. Har allikevel noen quad kjerne pc'er jeg kommer til å kjøre videre på. smile Håper vi klarer å holde 37 plass, og helst klatre litt til.
|
|
|
|
|
|
|
Siden han brukte quoten min og ikke tok seg tid til å skrive engang om han trakk seg fra tn eller fra rosetta produksjonen så stiller jeg jo spørsmål.... mulig jeg var litt tjapp til å poste her, men fikk bare en følese. Hadde han bare trokket maskiner fra "boinc produksjon" så burde kansje det ikke vært brukt quoten fra det jeg skrev.
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Trekker nominasjonen av Eivind, da han har takka for seg. Jeg trekker meg ikke fra laget, men med de fleste maskinene ja. Og grunnen er nettopp at de fleste nå er servere som er i drift. Beklager litt klønete ordbruk [:D] . Det jeg mente er at jeg trekker meg fra topp listen over produserte WU'er. Men vil fortsatt være noen "arbeidsstasjoner" som vil gnage videre for laget.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Glimrende innsats Eivind! Kjenner til det der med servere som skal over i produksjon.. har utsatt noen quad cores selv i flere uker, og har plan om å gjøre det til vi er ferdig med POEMatonen. .R
|
|
|
|
|
|
|
Eivind: Nå ble jeg glad [:)] , jeg forsto deg nok ikke helt rett på den posten du hadde på Rosetta tråden nei... Men kjempeglad du fortsetter om det er en eller ti maskiner er jo det samme [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Eivind: Nå ble jeg glad [:)] , jeg forsto deg nok ikke helt rett på den posten du hadde på Rosetta tråden nei... Men kjempeglad du fortsetter om det er en eller ti maskiner er jo det samme [:D] Jeg vil bidra med det jeg kan, og har satt inn noe på POEM. Men legger nok alt over til Rosetta igjen så snart denne uken er ferdig. Stå på alle sammen [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Da er resultatene klare: Månedens medlem mars 2008 opyrt 20 % Junta 20 % Eivind 13 % runesk 13 % tz 33 % Gratulerer tz! [:D] Du får sende meg adressen din på PM [B-)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.