logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Et F@H... problem!
Junta
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:19 PM(UTC)
Junta

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Jeg tjuvlånte PS3-en til nevøen min for litt siden. Jeg installerte F@H-klienten, og la inn riktig lagnummer og brukernavn. Likevel fikk jeg ikke noen høyrere score. Er det noe som skjønner hvorfor? Er det en egen sperre for å snikinstallere F@H på PS3? [:))]
shauge
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:19 PM(UTC)
shauge

Man

Du burde på en eller annen måte også disablet av-knappen [:p]
bzm
#3 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:19 PM(UTC)
bzm

Man

Quote:
Jeg tjuvlånte PS3-en til nevøen min for litt siden. Jeg installerte F@H-klienten, og la inn riktig lagnummer og brukernavn. Likevel fikk jeg ikke noen høyrere score. Er det noe som skjønner hvorfor? Er det en egen sperre for å snikinstallere F@H på PS3? [:))]
Hehe. PS3en må stå og kjøre F@H i nærmere 8 timer før den gir noen score. Hvis ikke du satte den opp til å starte automatisk etter N minutter idle, rakk den antakelig ikke å gjøre ferdig en workunit. Neste gang får du gå til Folding@Home-ikonet, trykke på trekant-knappen og velge autostart [;)]
Junta
#4 Posted : Saturday, April 02, 2011 12:00:19 PM(UTC)
Junta

Man

Hehe, gode forslag gutter, men her kommer flere detaljer. Når jeg dro innom huset senere i uken for å vanne blomster, så sjekket jeg selvfølgelig ståa med PS3-en. Når jeg prøvde å komme på nettsiden til F@H via klienten, så funket det ikke. Jeg avsluttet klienten, og da kom jeg på nett med en gang. Når jeg startet klienten igjen, så lastet den opp oppgaven som var ferdig. Totalt hadde den gjort seg ferdig med 10 oppgaver på F@H. Likevel fikk jeg ikke noen score for det. [:(] Dette er en hard nøtt å knekke, men alle tips mottas med takk! [:D]
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.