Rank: Advanced Member
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Da har jeg endelig fått varene. T-skjorten + et krus er åretsvikingpremien. Resten er premier til Vill berserking og månedens medlem fremover! Kvaliteten er meget god [B-)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Quote: Kvaliteten er meget god [B-)] Jeg er godt fornøyd med kvaliteten på de varene jeg har kjøpt også.  Noe nytt angående ølglass eraser?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
JUNTA !!!! VI DRIKKER IKKE ØL !! haha
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Quote:JUNTA !!!! VI DRIKKER IKKE ØL !! haha Alt unntatt GHB er greit. [:))]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
hehe, nei vi behøver verken det eller 1000 damer :P
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:JUNTA !!!! VI DRIKKER IKKE ØL !! haha Ka f*? Jeg og Zippo sitter her med øl og *litt ekstra* [:D] Kos dere
|
|
|
|
|
|
|
Quote: Jeg og Zippo sitter her med øl og *litt ekstra* [:D] Kos dere *litt ekstra* låter litt diffust eraser, vil du forklare litt nærmere? Kose oss - ja definitivt! [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Sier "sprit" deg noe?  Med noe kjempegodt blandevann selvfølgelig. [:D] (Kjøpt i sverige)
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Sier "sprit" deg noe?  Med noe kjempegodt blandevann selvfølgelig. [:D] (Kjøpt i sverige) Sprit er fortsatt litt diffust, men ok. Blandevann fra Sverige, det hørtes dyrt ut. Hordaland - Sverige -----------------> lang avstand. [:p]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.