Rank: Advanced Member
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Noen som kommer til å trappe ned under den ville berserkingen eller blir tempoet som før? Tror jeg skal klare skvise ut noen urls mens prosjektet pågår... [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 11/29/2006(UTC) Posts: 200  Location: Eidsvoll
|
Ser ut som om MJ-12 fungerer smertefritt etter jeg flyttet den over på Vista maskinen, tar bare opptil 2% cpu foruten når den pakker. Så jeg lar den nok få snurre videre om det ikke er noe annet uforutsett som dukker opp.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
5-16% her... Tror det skal gå bra å kjøre den i tillegg til sah.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Jeg kjører MJ-12 og Dimes som før. De bruker relativt lite CPU. Håper dere andre også lar disse kjøre under berserkingen.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 11/29/2006(UTC) Posts: 200  Location: Eidsvoll
|
Jepp, Dimes får gå som normalt.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 5/30/2006(UTC) Posts: 842  Location: Trondheim
|
Nå mistet vi 2.plassen igjen på MJ-12. Her må det visst kjempes!
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm.... 
|
|
|
|
|
|
|
Oppe på 2. plass igjen [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
|
Nå siger vi i fra XS. En av medlemmene der har lagt inn årene. Et lite tips. Hvis MJ-12 er blitt dårligere på produksjon hos dere, bytt til .NET 1.1 versjonen i stedet for .NET 2.0. Jeg har oppdaget at 2.0 versjonen av og til henger seg på bredbåndet, mens på jobbnettverket går alt meget bedre. Tror også at 1.1 versjonen gir bedre score...
|
|
|
|
|
|
|
Blir litt amputert her, pga diverse... Kommer straks tilbake [:)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.