logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

eOn's statsserver
berserk_Tux
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:12 AM(UTC)
berserk_Tux

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
eOn's statsserver har ligget nede siden den 28 og jeg har sendt flere e-mail dit, men man får ingen reaksjon. Hva er dette for en måte og drive et dc prosjekt på [X-(]
bzm
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:12 AM(UTC)
bzm

Man

Statistikken er i gang igjen nå [=D>]
Quote:
Aug 4,2006: Thanks for your emails. I've been out of town and am just getting this back to how they should be. All stats from the past few days will be caught up now, and will continue to accumulate properly.
berserk_Tux
#3 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:12 AM(UTC)
berserk_Tux

Man

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Quote:
Statistikken er i gang igjen nå
Men nå får man ingen wu's. Jeg gir opp dette prosjektet, det er for mye tull med eOn [d'oh!]
ekm
#4 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:12 AM(UTC)
ekm

Man

Jeg syns det er dårlig med tilgang på jobb her om dagen (andre som har merket det samme?) Etter å ha skrudd av endel services virker det også som om den har problemer med å sende svar i retur noen som vet hvilken service den benytter til dette?
tz
#5 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
tz

Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Quote:
Jeg syns det er dårlig med tilgang på jobb her om dagen (andre som har merket det samme?) Etter å ha skrudd av endel services virker det også som om den har problemer med å sende svar i retur noen som vet hvilken service den benytter til dette?
Jo - denne er styggtreg for tida, eg har merka det samme som deg ekm.... Har berre nokre få clienter inne berre for å "vere med", men samanlikna med dei dagane du kan ha hundrevis av clienter og klare ti-tusenvis av WU's - nesten utan bruk av CPU, så er dette lite 'fornuftig' å styre på med [:(].... Det ser ut til at kvar WU er mykje større no om dagen enn det vi såg for berre kort tid sidan (då Ungelovende herja som verst). Så uansett om du kjører på med mange clienter, så er resultatet dårleg på grunn av lang sendetid, mykje venting og mykje større WU's...
tz
#6 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
tz

Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Det har i dag, for første gang på lenge, vore litt lettare tilgang på jobb her. Opp- og nedlastingane har også gått litt raskare i dag. No skal det seiast at det på langt nær kan samanliknast med dei periodane som vi kunne kjøre inn titusenvis av WU's i døgnet, men eg har faktisk håp om å klare 1000 i dag med kun 25 aktive klienter på eon - det er lenge sidan ting gjekk såpass lett her [:)] Eon er forøvrig eit av prosjekta vi har for lav score på for å innta 1.plassen på Vault'en, men det skal seiast at under dei forholda som har vore dei siste månadane på dette prosjektet, så er utsiktene til avansement, heller små (næraste konkurrent ligg godt over 3 mill føre oss). Lagsproduksjonen bør opp mot 100 000 per dag for at vi skal ha ein muligheit innan rimleg tid... med 1000 i døgnet - på ein god dag - så snakker vi om 10 år og vel så det [:(] I det eg skriver dette så ser eg at ting slakker av igjen og ventetida aukar.... urk.... (no er eg i tvil om eg skal bruke denne smileyen ... eller denne .... for å symbolisere forholda i eOn...)
opyrt
#7 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
opyrt

Man

Jeg mener å huske Ungelovende klaget over det samme for en tid tilbake? Eller var det du tz? Jeg synes vi skal lobbye for å få fjernet dette prosjektet fra DC-Vault ettersom det tydeligvis ikke fungerer som det skal. Jeg kan gjerne skrive en post om dette, men jeg kjenner verken prosjektet eller forholdene spesielt godt, så da trenger jeg noen tips om hva jeg skal skrive. Har prosjektet noe forum hvor dette har blitt diskutert? Det er mulig prosjektet er tjent med å bli hekta av vaultet en stund for å få litt mindre trafikk.
opyrt
#8 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
opyrt

Man

Jeg fant forumet dems, og der kan de fortelle at de jobber med å flytte hele prosjektet inn i BOINC! [:D] Ettersom jeg forsto er det ikke snakk om å tilby BOINC i tillegg til den originale klienten, men å gå over 100% til BOINC. Jeg gleder meg til det skjer! [:)]
shauge
#9 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
shauge

Man

Når prosjektet går over til Boinc så blir det mange flere lag og da blir det enklere å få en relativt bra DC-Vault score. Dette er bra for oss siden flere av de lagene som vi kjemper med ligger foran oss på statestikken [:)]
steinar
#10 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
steinar

Man

Tenkte som nenvt i en annen tråd [:">] å prøve dette prosjektet. Har installert på en maskin bare for å teste, og det gikk på en måte greit. Maskinen tygger den og leverer inn, men jeg får ikke logget meg på prosjektsiden (Ikke mottatt noe passord ??) Regner med man må logge på for å evt lage seg et nick og joine team. Når jeg søker på epostadressen min på siden, så kommer scoren opp. Kan jeg bare kjøre på innpå der ??. Evt senere velge meg et nick og joine TN uten fare for at noen poeng går tapt for laget ?
opyrt
#11 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Tenkte som nenvt i en annen tråd [:">] å prøve dette prosjektet. Har installert på en maskin bare for å teste, og det gikk på en måte greit. Maskinen tygger den og leverer inn, men jeg får ikke logget meg på prosjektsiden (Ikke mottatt noe passord ??) Regner med man må logge på for å evt lage seg et nick og joine team. Når jeg søker på epostadressen min på siden, så kommer scoren opp. Kan jeg bare kjøre på innpå der ??. Evt senere velge meg et nick og joine TN uten fare for at noen poeng går tapt for laget ?
Jeg vet ikke, men jeg vil anta at poeng regnet uten lag går tapt (for laget sin del). Det greieste er å regne på noe annet frem til du mottar passord. [:)]
Ungelovende
#12 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
Ungelovende

Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Jeg mener å huske at man kan ta med seg poengene hvis man bytter lag på dette prosjektet. Når det gjelder utsendelse av passord er jeg mer usikker. Jeg bestilte til meg selv for ca en uke siden, og har ikke mottatt noe....
steinar
#13 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
steinar

Man

Ser at Gizmodude har begynt å kjøre dette prosjektet for et par dager siden (Usikker på om han har vært medlem der lenge). Hvis han nettopp har fått til å velge nick og velge team, så kanskje han har noen stalltips ? [:)] . Har ikke du Ungelovende kjørt dette prosjektet lenge da ? (Det var å huske hva man gjorde den gangen for lenge siden da [;)] )
Gizmodude
#14 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
Gizmodude

Man

Kontoen min på eOn ble opprettet for over ett år siden, da ble epostadressen min knyttet imot brukernavnet jeg har. Når jeg nå startet opp igjen brukte jeg den epostadressen jeg opp ga ved oppretting av bruker der, så jeg har ingen hjelp å bidra med ....
Ungelovende
#15 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
Ungelovende

Man

Quote:
Har ikke du Ungelovende kjørt dette prosjektet lenge da ? (Det var å huske hva man gjorde den gangen for lenge siden da [;)] )
Joda det er en stund siden jeg oppretta min konto. Jeg har imidlertid ikke passord til kontoen på eon - og prøvde å bestille et nytt . Det er samme funksjonalitet for ny konto som for glemt passord, og den ser ikke ut til å funke nå.
steinar
#16 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
steinar

Man

Hvor lang tid skal man gi sånne prosjekt når det ikke skjer noe [:-/] . Hvordan i all verden kan man fortsette med et slikt prosjekt med sånn treghet ?. Ba om innloggings info i atten jens og åtti, men intet hørt [>:)] . Kan bli så eitrande forbanna..... [:-/] . Måtte bare få det ut [;)]
steinar
#17 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
steinar

Man

Frendeles ingen respons på dette prosjektet [:((] . Sendte henkelman en epost for 14 dager siden der jeg ba om passord, men intet hørt. Sendte Capps en epost idag, og han svarte med en gang, og kunne fortelle at han ikke lenger er med på dette prosjektet. Forslag var å bare fortsette å sende flere email til henkelman [d'oh!]
Ungelovende
#18 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
Ungelovende

Man

Quote:
Frendeles ingen respons på dette prosjektet [:((]
Du burde poste en tråd på det offisielle forumet på free-dc forumet Dette vil være en dokumentasjon på at prosjektet bryter med DC-Vaults retningslinje nr 2 for å være med på vaulten: accept new members and teams immediately upon registration
steinar
#19 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
steinar

Man

Vel, Henkelman svarte på epost og kom med passord. Jeg fikk da logget på og fornadre nick, joine team og sette nytt passord. Jeg ser den vesle testkjøringen jeg hadde for en tid tilbake blir godskrevet TN selv om jeg da ikke tihørte noe lag [:)] . Kan nå være info til andre som evt vil kjøre.
shauge
#20 Posted : Saturday, April 02, 2011 11:51:13 AM(UTC)
shauge

Man

Quote:
Vel, Henkelman svarte på epost og kom med passord.
Jeg hadde nesten håpet på at han ikke hadde svart [:p]
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.