Rank: Advanced Member
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote: Den nye hardwaren: AMD 64 X2 4400+ <--- 55 grader med full load på begge CPU. 2Gb minne <--- et minimum i dag mener jeg. MSI hovedkort. <--- MSI ruler. Nvidia GF 7800GTX <--- Jeg spiller jo. :) PS: Denne maskina er helt RÅÅÅÅ Får eg love å spørre ka enn må betale for et slikt monster av ei maskin???? Har en liten mistanke om at eg som fattig student kan sjå langt etter den [:(] Bare skjermkortet uoppnåelig [8-}]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
Joined: 4/9/2004(UTC) Posts: 181  Location: Litt vest for Bergen
|
Quote:Quote: Den nye hardwaren: AMD 64 X2 4400+ <--- 55 grader med full load på begge CPU. 2Gb minne <--- et minimum i dag mener jeg. MSI hovedkort. <--- MSI ruler. Nvidia GF 7800GTX <--- Jeg spiller jo. :) PS: Denne maskina er helt RÅÅÅÅ Får eg love å spørre ka enn må betale for et slikt monster av ei maskin???? Har en liten mistanke om at eg som fattig student kan sjå langt etter den [:(] Vell... nesten 12000,- NOK kostet hele pakka. Quote: Bare skjermkortet uoppnåelig [8-}] ca 4500,- NOK for skjermkortet. CPU er nesten like dyr da..
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Klarer du å kjøre sob samtidig som du spiller?
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.