[:D] Det var en svær utgave av Tux du har. Jeg kan vel først og fremst anbefale deg å ta en kikk på
Distrowatch. Denne siden holder øye med alle distribusjoner. De største for tiden er Ubuntu, Fedora, Mandriva og SUSE. Personlig ville jeg prøvd
OpenSUSE. Her finner du både instrukser og link til en oversikt over kjappe mirrors. Ellers må jeg si at det har vært litt problemer med SoB på nyere distribusjoner og jeg har ikke testet SoB på SuSE 10. Problemet skyldes at SoB klienten er avhengig av en litt eldre versjon av noen biblioteker ved navn glibc. Det kan være fixet av SoB folkene, men jeg tvilker. Om du venter til senere i dag kan jeg finne en nyere distribusjon som fungerer fint. Om du ikke vil vente vet jeg at Mandriva 2005 LE fungerer ypperlig. Hent de tre .iso filene
HER Så må du bare spørre om det er noe. Det meste av programvare for distribuert databehandling fungerer ypperlig på Linux, men dessverre ikke alltid like knirkefritt som i Windows. Dette skyles stort sett at det ikke settes av tilsvarende ressurser til Linux versjonen. Folding@home er det prosjektet med best programvare så langt. Men SoB er også bra. FAD derimot er virkelig elendig og viser knapt noen interesse for Linux.