Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Får man samme antall påeng på en WU om man kjörer secondpass [:-/] Det ser jo ut som om man nesten ikke produserer noen ting [:-?]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered
|
Jeg tror man får en del mindre... Har det ikke vært en diskusjon rundt dette før på dette forumet?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Har det ikke vært en diskusjon rundt dette før på dette forumet? Jeg har leta rundt på forumet, men jeg har ikke sett noe om dette [  ] Er det ikke en ide og ta med secondpass på faq siden til SOB [:-/] Er ikke unreal guru på dette området [:-/] Jeg ser fram i mot å få svar på om man i löpet av en uke får samme antall poeng som når man kjörer normalt [:*]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Jeg ser fram i mot å få svar på om man i löpet av en uke får samme antall poeng som når man kjörer normalt kiss Er det ingen her som kan svare på dette [:-/]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote:Har det ikke vært en diskusjon rundt dette før på dette forumet? Jeg har leta rundt på forumet, men jeg har ikke sett noe om dette [  ] Her fant jeg noe http://forum.team-norway...hread=1341&offset=30
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/4/2004(UTC) Posts: 912  Thanks: 1 times
|
Quote:Jeg tror man får en del mindre... Har det ikke vært en diskusjon rundt dette før på dette forumet? Sjekk posten min på denne siden. Unreal
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 3/29/2005(UTC) Posts: 687  Location: Langangen :)
|
Da ser det ut som seconpass snart er over, bare 5000 tester igjen [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Det skulle vel ta oss rundt 6 dager å få unna siste rest. Det blir godt [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote: Det skulle vel ta oss rundt 6 dager å få unna siste rest. Det blir godt Ja jeg er glad når second-pass jobbene er over. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Quote: Det skulle vel ta oss rundt 6 dager å få unna siste rest. Det blir godt Ja jeg er glad når second-pass jobbene er over. [:D] Second that [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Prosjektet er nede i drøyt 600 second-pass jobber i døgnet nå. På det meste var vi over dobbelt så raske. Den gode nyheten er hvor utrolig bra Team Norway jobber. [:)] Men det går litt tregere å kvitte seg med den siste resten enn vi hadde håpet. Det er nok fremdeles noen dager igjen...
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Prosjektet er nede i drøyt 600 second-pass jobber i døgnet nå. På det meste var vi over dobbelt så raske. Den gode nyheten er hvor utrolig bra Team Norway jobber. smile Bedre går det sikkert under konkurransen. Nå jobber jeg hardt for og passere deg på LHC, brage [>:)]
|
|
|
|
|
|
|
Vel, jeg har sørgelig lite å sitlle opp med for å gjøre det vanskelig for deg. Jeg trøster meg med at du jobber hardt for hele laget resultatmessig [:)] (Akk, jeg tar del i lagets glede og gleder meg med deg...)
|
|
|
|
|
|
|
Nå virker det som vi begynner og kjöre first-pass inatt eller i morgen [  ]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 3/29/2005(UTC) Posts: 687  Location: Langangen :)
|
Quote:Nå virker det som vi begynner og kjöre first-pass inatt eller i morgen [  ] Der gledet vi oss litt for tidlig, nå har de fyllt opp med 4100 secondpass jobber til [:O]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Der gledet vi oss litt for tidlig, nå har de fyllt opp med 4100 secondpass jobber til Det går fort og få unna. Det er bare 27 blokker i hver wu [:">]
|
|
|
|
|
|
|
Herregud nå går det tregt på Sob. Jeg er nede i 2M enda jeg kjörer for fult. Jeg ser dere andre kjemper på samme måten. TN er nede i 23M. F* jeg er trött på second-pass jobb [:(]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Herregud nå går det tregt på Sob. Jeg er nede i 2M enda jeg kjörer for fult. Jeg ser dere andre kjemper på samme måten. TN er nede i 23M. F* jeg er trött på second-pass jobb [:(] Det tar sin tid å bli ferdig ja.
|
|
|
|
|
|
|
Jeg lurer jammen meg på om vi er gått over på error-fix. Der har prod øket betraktelig. Så da går den vel tilsvarende ned på secondpass... http://www.seventeenorbust.com/secret/
|
|
|
|
|
|
|
Arrg... nå har de fyllt opp med 21000 nye seconpass tester. Ja ja, de må vel gjøres de også....
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.