Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/13/2004(UTC) Posts: 339 
|
Jeg kan kjøre SoB på en kjerne.. Kjører Leiden på den andre.. Dvs ~1.6m på SoB..
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Jeg kan kjøre SoB på en kjerne.. Kjører Leiden på den andre.. Dvs ~1.6m på SoB.. [:-/]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Vi har ganske bra produksjon nå [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/1/2006(UTC) Posts: 455  Location: Frøya Thanks: 3 times Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Vi har ganske bra produksjon nå [:)] Måtte slå av et par noder i dag.. ble for mye bråk/varme [:(]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 8/7/2005(UTC) Posts: 4,780  Location: Sverige. Thanks: 4 times Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Quote:Måtte slå av et par noder i dag.. ble for mye bråk/varme Jeg kjenner til problemet. Her på mitt datarom har jeg 2 vinduer oppe hele dögnet pluss en stor vifte som blåser inn i stackreolen [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Nå er det bare 36 dager til jeg passerer deg, eraser på SOB [:p]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:5 bjartto 141,54 T cEMs/sec 25 dager Trussel 162,74 T cEMs/sec 7 zyman6 98,87 T cEMs/sec 32 dager Trussel 165,99 T cEMs/sec 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seventeen or Bust Jeg har ikke gitt opp forsöket med og få flere medlemmer over til SOB [  ] Vi har flere trussler som kommer med stormskritt bak oss på statistikken. Så jeg vil oppfordre flere medlemmer til og flytte over sine bokser til SOB. Vi har fått 3 nye medlemmer som produserer, men også mistet en. Forran oss har vi to muligheter til og klattre på statistikken. Det er dere medlemmer som bestemmer hvor fort vi skall komme inn blandt de 10 beste lagene [:)>-]
|
|
|
|
|
|
|
Det skal ikke være lett å komme videre opp på statistikken nå [:)] Quote:9 Busty Seenteen 2,08 P cEMs/sec 161 dager Mulighet 6 DarksideDC 4,16 P cEMs/sec 378 dager Mulighet
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Det skal ikke være lett å komme videre opp på statistikken nå Jeg kommer til og kjöre SOB til vi eventuelt får i gang Team berserk Så jeg skal pröve og gjöre en bra jobb så vi kommer inn blandt de 10 beste lagene [:)>-]
|
|
|
|
|
|
|
I eftermiddag kommer jeg til og stenge av mine maskiner for rengjöring og underhold. Når jeg starter opp igjen er det som Berserk og jeg starter på QMC@Home [:)]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.