Rank: Advanced Member
Groups: Registered
|
Det er fremdeles fire medlemmer på Team Norway F@H. Topp tre siste uke: 1. djises [=D>] 2. Tommy_L [:D] 3. brage [:)] Totalplassering: Plass___Navn________________Poeng____WUs 1______djises________________4395.97___60-------- +2176,8 2______brage________________1931.0____19------- + 363 3______Tommy_L_____________ 804.0____12-------- + 565 4______www.htomasmillerel.com__239.0_____1 Tommy_L har klatret en plass siden sist [  ]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Ser ut som vi er i fritt fall på dette prosjektet [:(]
|
|
|
|
|
|
|
Det var lenge en 2500+ som gjorde jobben alene. Den har jeg måttet ta ut for en stund til jeg får oppgradert og slikt. Men den vil snart være tilbake. Ellers ser det litt dystert ut, ja. Det er vanskelig å verve medlemmer...
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Hva består oppgraderingen av da? Noe bra tenker jeg? [B-)] btw: Fått med deg at jeg har laget en statistikk kun for dere? [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Tøft, jeg la den inn med en gang. Oppgraderingen blir en Athlon64 som erstatter en Athlon 900 MHz. Gleder meg som en unge til å legge inn Gentoo i 64 bits utgave... Min trofaste sliter, Athlon 2500+, er tilbake som dedikert F@H maskin med Knoppix (knoppix guide er underveis, men jeg jobber så mye for tiden og Knoppix kom nettopp i ny versjon...)
|
|
|
|
|
|
|
Da vil jeg gjerne ønske djises velkommen tilbake på laget! Han har vært borte en stund, og det ble nokså ensomt for meg på Team Norway F@H. Djises produserer noe hemningsløst med resultater [:D] noe vi liker [:D] [:D] Det skjer mye interessant innen F@H for tiden, noe jeg vil forsøke å redegjøre for en en ny post nokså snart...
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.