logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

PS3 + GPU i gang på Folding
hebron
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
hebron

Rank: Newbie

Groups: Registered
Man

Da har jeg kastet meg på Team Norway på Folding @ Home. Med NVIDIA GeForce 9800 GTX+ og PS3. Jeg var aktiv på Collatz og Milkyway for en tid tilbake, men de kranglet litt med det nye skjermkortet mitt så det døde ut. Men Folding fungerer glimrende:) Håper jeg kan bidra til å puche oss enda oppover på listen, plass 187 i skrivende stund. Litt dødt her på forumet, håper det bare gjelder forumet og ikke crunchinga :)
Unreal
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
Unreal

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Velkommen til TN og forumet hebron [B-)] Tja, det kan nok være litt stille her inne til tider, men sånn er det gjerne hvis alt går bra eller det ikke kjøres en berserk eller noe i den duren. Maskineriet mitt går for fullt på rc5-72, SoB og MJ12 i hvertfall [:)] Unreal
steinar
#3 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
steinar

Man

Hei, og kjekt at du har hivd deg på Team Norway [:)] Stadig vekk krangling med hardware og prosjekter [;)] Går litt i rykk og napp med aktiviteten i forumet her, men alt som kan generere poeng er nå i sving ihvertfall [:)]
hebron
#4 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
hebron

Rank: Newbie

Groups: Registered
Man

Jeg har startet console edition av Folding på jobb-PCen, og den bruker ca. 20 minutter pr. prosent. Det vil jo si over 30 timer WUen [:O]. Men så har den utgangsdato i august også. Jeg har valgt large work assignment, og pcen er en Intel Core 2 Duo 3.16 Ghz. Jeg kjører kun på en kjerne, greit å få jobbet litt ved siden av [:)] Er det unormalt tregt? Hvis nei bør jo WUen gi høy poengsum.
Ungelovende
#5 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
Ungelovende

Man

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Velkommen til TN, og gratulerer med godt valg av prosjekter [;)]
tz
#6 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:44:34 AM(UTC)
tz

Man

Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Velkommen til laget og forumet hebron [:)] Når det gjelder Folding og GPU, så er det ofte slik at det lønner seg å bruke ein ny driver-versjon til nvidia grafikkort. Sjølv så kjører eg utelukkande Folding med kombinasjonen Linux64-OS og nvidia-grafikkort (litt komplisert å få det til, og det er nok derfor eg kjører Folding-GPU på Linux-maskiner [;)]) . Eg oppgraderte til den siste versjonen (nvidia 256.25) for ca 1 veke sida og scoren har gått opp mellom 20 og 25% kun med å oppgradere driveren (eg oppgraderte frå 195.36). For min del så utgjer 20-25% ca 1000 i dagleg score på Folding. Eg har heller ikkje hatt antyding til problem med nvidia 256.25 den veka eg har hatt den versjonen - og det er i grunnen nokså unikt i seg sjølv... Det pleier å vere nok å gjere på når grafikkdriveren setter seg på bakbeina - alle som har linux og nvidiakort veit kva eg snakker om. Så mitt råd er å passe på å ha ein oppdatert driver - (den siste (256.25), er rask og stabil med lite/ingen problem) - det lønner seg iallefall bra for dei som kjører Folding på Linux-maskiner med nvidia grafikkort. Det skulle ikkje forundre meg om det samme er tilfelle for Windows-OS, men det får andre ta seg av å finne ut av [:)]
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.