logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

EoN med Proxy
opyrt
#1 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:42:35 AM(UTC)
opyrt

Rank: Advanced Member

Groups: Registered, TeamNorwayMember
Man

Jeg har testet EoN med proxy hjemme på den gamle AMD-maskina. Hittil ser det ut til å fungere veldig fint. Kjører én instans av EoN pr. core og har levert 37 resultat på en halvtime. Er det noen som er interessert i at jeg skriver en guide for dette, eller er folk møkk lei hele prosjektet?
steinar
#2 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:42:35 AM(UTC)
steinar

Man

Hadde satt meget pris på en guide [:)] . Er det ikke dette et av prosjektene vi ligger en del bak andre "døde" lag ?
opyrt
#3 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:42:35 AM(UTC)
opyrt

Man

Quote:
Hadde satt meget pris på en guide [:)] . Er det ikke dette et av prosjektene vi ligger en del bak andre "døde" lag ?
Skal snekre sammen noe i løpet av kvelden. Det er noen lag foran oss som er litt slappe, ja. Jeg lurer på om det kanskje er litt tungt å klatre i dette prosjektet dog. Min 3 år gamle AMD 64 X2 3800+ produserer ca 1800 poeng pr. dag. Det er ca 3 mill opp til neste lag. Det vil si at om jeg hadde hatt 10 sånne maskiner ville det tatt 166 dager å ta igjen laget foran. Og ARS er 64 millioner foran oss (de ligger på andreplass). Men vi får nesten teste klienten på en litt mer moderne maskin før vi konkluderer med noe. Det kan kanskje virke som om WU-ene var enklere før? Og poengene her er jo pr. regnet WU.
steinar
#4 Posted : Saturday, April 02, 2011 10:42:35 AM(UTC)
steinar

Man

Noe forsiktig estimat etter programmet har kjørt ca 2 timer, så ligger den an til ca 5500/døgn på en Quad @3,1Ghz. Hvis det holder, så er det en knapp måned for 3 mill opp på 20 stk Quad (Ikke at jeg har 20 stk). [;)] . Får la den testsurre et døgn for å få mer nøyaktig score å forholde seg til. [:)]
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.