Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/26/2006(UTC) Posts: 442 
|
Hvorfor har 4 stykker på laget fått minuspoeng?? Og det var ikke lite... bzm har fått 3mill i minus??
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
Ja, merkelig. Mange på andre lag også
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Jeg er mildt sagt lamslaatt! Hva i helv... skjer? [>:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Jeg er mildt sagt lamslaatt! Hva i helv... skjer? [>:)] Du er sikkert fyllasjuk når du leser dette, men jeg kan berolige deg med at alle har fått tilbake scoren sin på Dimes nå [:))]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Quote: Du er sikkert fyllasjuk når du leser dette, men jeg kan berolige deg med at alle har fått tilbake scoren sin på Dimes nå [:))] [:))] Ja, godt å se at scoren er tilbake. Resten av posten min finner du her, Ungelovende. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/18/2007(UTC) Posts: 1,090  Location: Stårheim Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Quote:Hvorfor har 4 stykker på laget fått minuspoeng?? Og det var ikke lite... bzm har fått 3mill i minus?? Då er det på an igjen med minuspoenga... [:(] Vi får håpe at det rettar seg like fort denne gangen også.... Det er ein del nye på DIMES no (bl.a. meg)... det er tydeleg at Junta si reklamering på ein TSC-tråd her om dagen, bar frukter [:D] Bra prosjekt med god score utan å bruke prosessorkraft i det heile [;)]
|
|
|
|
|
|
|
Flott at snikreklamen min funka tz. [:D] Nå får vi håpe at statistikken snart kommer i gang igjen. Akkurat nå er det bare bzm som har poeng på Dimes. [:))]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 4/18/2007(UTC) Posts: 1,090  Location: Stårheim Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
|
Ja, men etter gårdagen då han hadde -3869196, så får vi unne han det [:))] Eg har fått på 3 maskiner på dette prosjeket no og har ein 11 - 12 000 meir enn det som står på listene til eraser [:D]  [Edit] No ser det ut som om statsen på heimesidene er opp og går igjen... http://www.netdimes.org/data.php?team=734 Då er det vel ikkje så lenge før eraser sin stats også viser korrekte tal.
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.