Rank: Advanced Member
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/26/2006(UTC) Posts: 442 
|
Er dimes nede eller er det bare stats'en?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Jeg har prøvd å registrere meg som bruker noen dager uten å få det til. Får beskjed om internal server error her.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
Dimes er oppe igjen, sleng inn en klient på alle maskinene deres folkens. Klienten bruker null ressurser, og fungerer supert sammen med Boinc og alt annet. [:)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 6/7/2007(UTC) Posts: 1,485  Thanks: 10 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Får fortsatt samme feilmeldingen her jeg. Er det mange som bruker vmware på denne for å få bra score?
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/10/2006(UTC) Posts: 3,404  Location: Son
|
De har dessverre fortsatt problemer med reg. server. Quote: Er det mange som bruker vmware på denne for å få bra score? bzm har brukt VMware for å få fart på Dimes, og det funker som bare det. [:D]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 7/26/2006(UTC) Posts: 442 
|
|
|
|
|
|
|
|
Wikipedia har en artikkel som forklarer mye. Du kan feks bruke dette for å starte Dimes flere ganger på fysisk samme maskin.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 3/29/2005(UTC) Posts: 687  Location: Langangen :)
|
Lagt inn dimes jeg også, reg. funker ikke her heller enda.....
|
|
|
|
|
|
|
Jeg får fortsatt ikke registrert meg på Dimes. Jeg ser på forumet at det er flere som sliter. De første meldingene på Dimes-forumet ble lagt ut for en uke siden... Intet svar på de fra noen admins. Siden jeg raskt ble frustrert over nedetid på Dimes, har jeg endt opp med 4x Moneybee for å teste vmware. Jeg kommer nok til å teste til jeg har passert XtremeSystems [:D]
|
|
|
|
|
|
|
Er det du som har løftet MoneyBee-laget oppover i det siste Ungelovende?  Jeg følger med på DC-Vault, og laget klatrer stadig oppover. I dag var det riktignok en plass ned, men ellers har det gått den andre veien. Jeg har ikke funnet noen stats på MoneyBee, noen som vet? [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:Jeg har ikke funnet noen stats på MoneyBee, noen som vet? [:)] Jeg har ikke funnet noen god stat, men denne på hjemmesiden er den eneste jeg vet om med mindre du logger deg på.
|
|
|
|
|
|
|
OK, takker Ungelovende. Hvordan fungerer prosjektet, kan du lage en tråd om det? [:)]
|
|
|
|
|
|
|
Jeg skal se om jeg får skrevet noe fornuftig i løpet av helga. Jeg tror at dette prosjektet er noe av de mindre ressurskrevende for å bedre dc-vault score. Jeg er litt usikker på om jeg skal gi meg når vi tar igjen XtremeSystems (94 plass) eller om jeg skal fortsette til 76 plass. Dette tar i såfall i underkant av 3 uker men mine maskiner.
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/17/2007(UTC) Posts: 299  Location: Bergen
|
Humm.. jeg måtte bare prøve for morro skyld. Har lastet ned en MoneyBee men den tar det den får av ressurser. Jeg tror jeg lar den jobbe ferdig med en pakke så avslutter jeg. Jeg vil heller la maskinen min jobbe med medisin og astronomi før aksjespekulasjon. :)
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, Administrators, TeamNorwayMember Joined: 3/28/2004(UTC) Posts: 5,509  Location: Brattholmen, Sotra Was thanked: 4 time(s) in 1 post(s)
|
La oss holde oss til dimes i denne tråden [B-)]
|
|
|
|
|
|
|
Quote:La oss holde oss til dimes i denne tråden [B-)] Beklager, det var min feil. Jeg er det motsatte av Tore på sporet. [;)]
|
|
|
|
|
|
Groups: Registered, TeamNorwayMember Joined: 1/17/2007(UTC) Posts: 299  Location: Bergen
|
For å hjelpe Junta inn på sporet igjen *ler* så sier UDI dette : Things should be up and running again shortly. The DIMES project is surely not dead, and we really acknowledge your help! Bare with us a little longer...
|
|
|
|
|
|
|
Takk atrais. [:D] Da er vel prosjektet snart på beina igjen.
|
|
|
|
|
|
|
Jeg fikk registrert meg i dag 
|
|
|
|
|
|
|
Nydelig Ungelovende, kjører du Dimes på alle maskinene dine? [:D]
|
|
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.